اشتغالزایی پیش‌کشتان، نان‌آوران غیرتمند را بی‌آبرو نکنید


کاربران فضای مجازی در واکنش به برخورد با دستفروشان در شهر تبریز، هشتگ #دستفروشان_تبریز را داغ کردند.

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری صدا و سیما ؛ چند روزی از شروع طرح جمع‌آوری دستفروشان در میدان نماز تبریز، می‌گذرد. پس از اجرایی شدن این طرح جمعی از دستفروشان تبریزی این طرح را سدی بر سر راه امرار معاش خود دیدند، این دستفروشان با مراجعه به نهادهای مسوول خواستار توجه به اوضاع معیشتی خود شده‌اند.
در مقابل جمعی از مغازه‌داران این منطقه معتقدند دستفروشان و بساط آنها، کسب‌وکار آنان را کساد کرده‌اند. این مغازه‌داران از مقامات مسوول خواستند به فعالیت این دستفروشان واکنش نشان دهند و آنان را جمع کنند.
کاربران فضای مجازی در حمایت از دستفروشان دست به مطالبه‌گری زدند و با داغ کردن هشتگ #دستفروشان_تبریز از مقامات مسوول در شهرداری و شورای شهر خواستند حقوق پایمال شده دستفروشان را احقاق و از آنان حمایت کنند.
روز گذشته حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی‌ آل‌هاشم‌ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی نیز با گلایه و انتقاد از کم‌کاری‌های شهرداری تبریز در ساماندهی دستفروشان، در خطبه‌های نماز جمعه گفت: سال پیش هشداری به شهرداری درباره لزوم ساماندهی دستفروشان دادم، چند ماه مانده به عید نیز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این توصیه را تکرار کردم، اما شهرداری متاسفانه توجهی به این موضوع نکرد و باید گلایه‌مندی خود را از این بابت به شهرداری داشته باشم.
امام جمعه تبریز، ادامه داد: اگر دستفروشان ساماندهی شوند، هم باعث مزاحمت به اصناف و مغازه داران نخواهد شد و هم زمینه کسب‌وکار آنها مختل نمی‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان