آغاز دوره آموزشی و مقدماتی تربیت مربی بدنساز


آغاز دوره آموزشی و مقدماتی تربیت مربی بدنساز

نخستین دوره آموزشی و مقدماتی تربیت مربی بدنساز ­صبح امروز در آکادمی ملی المپیک آغاز شد

آغاز دوره آموزشی و مقدماتی تربیت مربی بدنسازبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک؛ در این مراسم محمدرضا اویسی، مدیر مرکز آموزش آکادمی، آمار و اطلاعاتی را از نحوه ثبت نام و تعداد متقاضیان حضور در این دوره ارائه داد و تعداد پذیرفته شدگان را ۶۰ نفر اعلام کرد.

مرتضی بهرامی نژاد مدیر مرکز سنجش و توسعه قابلیت‌های جسمانی و مدیر دوره خطاب به شرکت کنندگان گفت: دوره‌ای که در آن حضور دارید با هدف همسان‌سازی دانش شرکت‌کنندگان در دوره‌های پیشرفته آکادمی ملی المپیک و برای مدت چهار روز برنامه ریزی شده است.

بهرامی نژاد افزود: دوره مقدماتی تربیت مربی بدنساز از ۴۰ امتیاز برای حضور در دوره عالی مربیگری بدنساز آکادمی برخوردار است، دوره عالی بدنساز برای آقایان ۹ تا ۱۹ آذر و دوره مربیگری بدنساز ویژه بانوان ۲۶ بهمن تا ۶ اسفند در آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد.

شناخت و توسعه قابلیت‌های زیست حرکتی، تغذیه ورزشی، روانشناسی ورزش، فیزیولوژی ورزشی کاربردی، کینزیولوژی کاربردی، تمرینات پایه (ABC)، تجزیه و تحلیل نیاز‌های ورزشکاران، تمرینات پایه قدرتی، معاینات اولیه و بررسی سلامت، حرکات اصلاحی، CPR و کمک‌های اولیه، سازگاری با ورزش، تمرین با وزن بدن و ارزیابی قابلیت‌های جسمانی از مهمترین مباحثی است که در این دوره چهار روزه به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد.

دکتر مرتضی بهرامی نژاد، دکتر حمید آقا علی نژاد، دکتر سید شمس الدین تقوی، جواد شفیعی، مجتبی رسولی، ناصر پیروردی زاده، دانیال تیماجی، دکتر امیر حاجی قاسم، مهدی چراغی، دکتر مصطفی زارعی، هادی عطارد و مجدالدین مستعان استادانی هستند که تدریس این دوره را بر عهده دارند.

نخستین دوره آموزشی و مقدماتی تربیت مربی بدنساز از امروز آغاز شده است و تا ۲۵ تیر در آکادمی ملی المپیک ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیانیه نتانیاهو علیه ایران