آستان قدس رضوی: شفای دختر 11 ساله در حرم امام رضا


پس از ادعای بیمار مبنی بر شفایافتگی از حضرت رضا (ع)، کمیسیون امور شفایافتگان آستان قدس رضوی مستندات مربوط به قبل، حین و بعد از شفایافتگی را مورد بررسی قرار داد.

آستان قدس رضوی: شفای دختر 11 ساله در حرم امام رضا

در آستانه میلاد باسعادت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) نقاره های بارگاه منور رضوی پنجشنبه شب بعد از نماز مغرب و عشا چندین بار نواخته شد و شفای دختری را با عنایت شمس الشموس به عالمیان بشارت دادند.

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: دختری ۱۱ ساله اهل یکی از شهرهای خراسان رضوی که از ناحیه دو پا فلج حرکتی بود در سال گذشته به پابوس حضرت رضا (ع) آمد و شفای خود را از آن حضرت دریافت نمود.

سید خلیل منبتی افزود: پس از ادعای بیمار مبنی بر شفایافتگی از حضرت رضا (ع)، کمیسیون امور شفایافتگان آستان قدس رضوی مستندات مربوط به قبل، حین و بعد از شفایافتگی را مورد بررسی قرار داد.

رئیس کمیسیون امور شفایافتگان آستان قدس رضوی گفت: بعد از یک سال تحقیق کمیسیون امور شفایافتگان در این زمینه و اثبات شفایافتگی این بیمار، امروز در حالی که دختر ۱۱ ساله در حرم مطهر رضوی حضور داشت نقاره‌های حرم مطهر مدت ۲۰ دقیقه در صحن آزادی به صدا درآمد و این شفایافتگی را بشارت دادند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در