به گزارش افکارنیوز،

استیفان نیزنیک بازیگر فیلم سینمایی «پیشتازان فضا» و سریال «اور وود» به دلیل یک حادثه غیر منتظره در کالیفرنیا درگذشت. او ۵۲ ساله بود.

اخبار چهره ها _ او نقش‌های کلیدی در سریال‌های «قتلی که او نوشت»، «پل‌های نش» و «دکتر کوئین» ایفا کرده بود. گزارش‌هایی که در رابطه با مرگ او است دلیل مرگ وی را اعلام نکرده اند و همچنین علت اینکه این خبر دو هفته پس از مرگ او فاش شده است، هنوز مشخص نیست.

نیزنیک که ابتدا قصد داشت در رشته ژنتیک تحصیل کند، در نهایت به سمت تئاتر رفت و این کار را در کشور روسیه پیش گرفت. او پس از مدتی توانست استاد‌های خود را نسبت به توانایی‌های بازیگری اش متقاعد کند و بعد فعالیت خود را در سریال «پسر گمشده» آغاز کرد.

او پس از آنکه نقش هایش در چند پروژه را تکرار کرد، در سریال خانوادگی و محبوب «اور وود» ایفای نقش کرد و نقش‌های مهمی در سریال‌های تلویزیونی «میامی» و «گمشده» بازی کرد. از فیلم‌های سینمایی بزرگی که او در آنها به ایفای نقش پرداخته می‌توان به «پیشتازان فضا» اشاره کرد. نیزنیک در سریالی با همین عنوان در قسمت «سیاره سرکش» به بازی پرداخته است.

گفتنی است؛ نیزنیک یکی از فعالان سازمان‌های انسان دوستانه بود و با ارگان‌های نجات کودکان و همچنین حیوانات همکاری‌های بسیاری را انجام داده است.