زیرساخت‌های صنعتی خراسان شمالی با سفر کاروان تدبیر و امید متحول می‌شود


زیرساخت‌های صنعتی خراسان شمالی با سفر کاروان تدبیر و امید متحول می‌شود

بجنورد- ایرنا- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی گفت: زیرساخت‌های صنعتی این استان با سفر کاروان تدبیر و امید به این استان متحول خواهد شد و ثمره توسعه زیرساخت‌ها به همه بخش‌های مختلف استان می‌رسد.

سیاوش وحدت روز شنبه با بیان این مطب به خبرنگار ایرنا گفت: این شرکت پیشنهاد های خود را اعلام کرده است اما مصوباتی که مورد قبول رئیس جمهور و هیات دولت قرار گرفته است فردا توسط ریاست جمهوری اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه کمک های این سفر درمباحث زیرساختی است افزود: یکی از مشکلات خراسان شمالی زیرساخت های ضعیف استان است و این مشکلات که حل شود سرمایه گذاری ها هم در همه بخش ها افزایش خواهد یافت.

وحدت اظهار داشت: صحبت از زیرساخت ها که می شود فقط مد نظر شهرک‌های صنعتی نیست بلکه آنچه مربوط به سرمایه گذاری است اگر توسعه یابد، چه حمل و نقل باشد و چه شهرک‌های صنعتی و منطقه ویژه و گمرک، توسعه اتفاق می‌افتد و مستقیم و غیر مستقیم همه خراسان شمالی را تحت شعاع قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه قرار است تخصیص اعتبارات در این سفر ۱۰۰ درصد باشد و یا به سمت ۱۰۰ درصد برود افزود: به این شکل و با توجه به زمانبندی جذب که امسال و سال آینده خواهد بود، شاهد تغییرات خوبی در همه بخش ها خواهیم بود.

به گزارش ایرنا مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی جندی قبل در گفت و گو با ایرنا با اشاره به ارائه چند طرح به استانداری، اظهار داشت: تکمیل زیرساخت های منطقه ویژه اقتصادی و ایجاد نواحی صنعتی جدید از مهم ترین درخواست‌های این شرکت است که امید است با گنجاندن آن در مصوبات سفر کاروان تدبیر و امید و تخصیص اعتبار لازم، مسیر اجرای آن هموار شود و هم چنین ایجاد تصفیه خانه فاضلاب در شهرک صنعتی فاروج و تکمیل تصفیه خانه‌های شیروان و اسفراین، کمک به ترمیم زیرساخت های نواحی صنعتی و ایجاد پست توزیع برق در منطقه ویژه اقتصادی، شهرک صنعتی شیروان و شهرک صنعتی شماره ۳ بجنورد از دیگر پیشنهادهایی است که این شرکت به استانداری داده است.

خراسان شمالی دارای ۹ شهرک و پنج ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه در بجنورد است.

تاکنون بیش از ۲۴۰ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی این استان با ۲ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری ایجاد شده است.

ب / ‏‬ ۶۰۴۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک