بانوی گیلانی مقام نخست تست رکوردگیری قایقرانی کشور را کسب کرد


بانوی گیلانی مقام نخست تست رکوردگیری قایقرانی کشور را کسب کرد

رشت - ایرنا - نازنین ملایی قایقران گیلانی عنوان نخست تست رکوردگیری تیم ملی روئینگ بانوان کشور را کسب کرد.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تست رکوردگیری از اردونشینان تیم ملی قایقرانی روئینگ بانوان کشور در تهران برگزار شد که در نهایت نازنین ملایی توانست مقام نخست را کسب کند.

مرتضی ورزلدوست افزود: بر این اساس و در پایان این تست رکوردگیری، نازنین ملایی با کسب هفت دقیقه و ۲۸ ثانیه و ۷۰۱ صدم ثانیه برترین رکورد را در بین سایر اردونشینان کسب و مقام نخست این تست رکوردگیری را به خود اختصاص داد.

وی ادامه داد: همچنین هانیه خرسند دیگر بانوی قایقران گیلانی حاضر در اردوی تیم ملی قایقرانی روئینگ بانوان ایران در پایان این تست، با ثبت زمان هفت دقیقه و ۵۶ ثانیه و ۴۴۰ صدم ثانیه در مکان پنجم این تست رکوردگیری تیم ملی قرار گرفت.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: تست رکوردگیری تیم ملی قایقرانی روئینگ بانوان کشور با حضور اردونشینان در دو مرحله و به مسافت یکهزار متر، در دریاچه آزادی تهران و در پایان اردوی تیم ملی برگزار شد.

نازنین ملایی ملی پوش گیلانی تیم ملی قایقرانی بانوان کشور تاکنون مدال‌های ارزشمندی را کسب کرده که می‌توان به کسب مدال برنز روئینگ چهارنفره مسابقات قهرمانی آسیا، مدال نقره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی و مدال برنز بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچوان کره جنوبی اشاره کرد.

۷۲۸۵ / ‏۶۰۳۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله مرگبار شرور خطرناک به 2 مرد جلوی جگرکی در شهریار / این قاتل 2 سال زندگی پنهانی داش...