زائران مازندران با 17 پرواز به سفر حج می روند


زائران مازندران با 17 پرواز به سفر حج می روند

ساری - ایرنا - مدیرکل فرودگاه های مازندران با اشاره به آغاز انتقال زائران این استان به سفر حج از امشب ، گفت : زائران مازندرانی با 17 پرواز به مدینه منوره منتقل می شوند.

سعدالله وطن خواه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نخستین پرواز زائران مازندرانی امشب ساعت ۲۰ و ۴۰ دقیقه از فرودگاه دشت ناز ساری به سمت مدینه انجام می‌شود و ۲۵۰ نفر در این پرواز حضور دارند.

وی ادامه داد: دومین پرواز نیز ساعت ۲۲ و ۲۰ دقیقه امشب انجام می‌شود و ۲۶۷ زائر مازندرانی با این پرواز به مدینه می‌روند.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با اشاره به اینکه کار انتقال زائران استان به مدینه طی هشت روز انجام می‌شود، گفت: در این مدت چهار هزار و ۲۵۰ نفر در قالب ۲۹ کاروان اعزام می‌شوند.

وی با اعلام اینکه امسال حدود ۳۰ درصد تعداد پرواز انتقال زائران مازندران به مدینه به نسبت سال گذشته افزایش یافت، از بسترسازی در فرودگاه ساری به لحاظ تأمین امکانات و تجهیزات برای انتقال مازندرانی‌ها به سفر حج خبر داد و افزود: هماهنگی مجموعه فرودگاه با شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی و همچنین تأمین و آماده سازی سالن استقبال کنندگان از جمله این اقدامات است که طی ماههای گذشته انجام شده است

وی گفت: در ارزیابی‌های انجام شده فرودگاه ساری از نظر امکانات و تجهیزات وضعیت مطلوبی برای انجام پرواز زائران حج تمتع امسال دارد.

پارسال سه هزار و ۳۶۰ نفر در قالب ۱۳ پرواز از فرودگاه دشت ناز ساری به سفر حج اعزام شدند.

استان مازندران سه فرودگاه ساری، رامسر و نوشهر دارد که از آنها تنها فرودگاه دشت ناز ساری فرودگاه بین المللی به شمار می‌رود و تمامی پرواز زائران استان به حج از طریق این فرودگاه انجام می‌شود.

۲۰۹۶/‏۱۶۵۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر