منتظر خبرهای خوب از نقل و انتقالات پرسپولیس باشید


منتظر خبرهای خوب از نقل و انتقالات پرسپولیس باشید

باشگاه پرسپولیس در بیانیه ای اعلام کرد که بزودی خبرهای خوبی درباره نقل و انتقالات باشگاه را اعلام…

باشگاه پرسپولیس در بیانیه ای اعلام کرد که بزودی خبرهای خوبی درباره نقل و انتقالات باشگاه را اعلام خواهد کرد

پرسپولیسی‌ها خبرهای خوبی دارند اما جو علیه باشگاه است!

باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای ضمن اعلام این خبر که در بخش نقل و انتقالات، اتفاقات خوبی در راه خواهد بود، متشنج کردن جو خبری و فضای هواداری را تلاشی برای ناکام گذاشتن باشگاه در اجرای برنامه ها و امتیاز گرفتن از پرسپولیس توصیف کرد.

باشگاه پرسپولیس در اجرای برنامه های خود حداقل طرحی دو ساله را در دستور کار دارد، چرا که در کنار ادامه قهرمانی در لیگ ، باید برای موفقیت در آسیا، تیم را برای دو سال آینده تجهیز کنیم. بخشی از اقدامات ما در نقل و انتقالات که به تمدید قرارداد ها اختصاص داشت در همین راستا بود نکته مهمی که باید لحاظ می شد و بعضی تلاش می کنند همین را در نظر هوادار کم اهمیت جلوه دهند.

از سوی دیگر واسطه ها به خوبی می دانند؛ تمدید قرارداد، از یک سو باعث ثبات فنی تیم می شود و از سوی دیگر به پایین آمدن نیاز باشگاه به جذب بازیکن جدید در ادوار بعدی می انجامد. این پدیده منجر به کاهش قیمت ها و تراکنش مالی در این حوزه می شود که برای بعضی خوشاین نیست. باشگاه در همین راستا برنامه جذب پدیده های جوان را هم در دستور کار دارد. پس طبیعی است که بعضی از این افراد سعی کنند با سوء استفاده از احساسات پاک هواداران ، باشگاه را متوقف کنند.

به هواداران پرسپولیس همچنین اطلاع و اطمینان می دهیم با توجه به تیم خیلی خوب و بازیکنان متعصبی که در اختیار داشتیم، برای تقویت مجموعه ، با نظر سرمربی در حال مذاکره با چند گزینه برای تقویت فاز هجومی تیم هستیم تا دست مربی در این خط برای تصمیم گیری های فنی باز باشد. در این باره قطعا خبرهای خوبی در راه است ولی صمیمانه یک مشکل را با هواداران خوبمان در میان می گذاریم. مشکلی که اگر با همت و درایت خود هواداران بر طرف نگردد همه تلاش هایی که در باشگاه و تیم صورت می گیرد، بی ثمر خواهد بود و این را بدون هیچ تعارفی مطرح می کنیم.

فصل نقل و انتقالات هنوز باقی است و باشگاه با توجه به روند مذاکرات اقدامات موثری را در پست های مورد نظر خود انجام می دهد. در این شرایط بعضی حاشیه سازی ها باعث تضعیف موضع باشگاه شده و در بعضی موارد به شدت به روند مذاکرات لطمه می زند. این موارد باعث سوء بهره برداری طرف های مقابل می شود که از تحت فشار بودن باشگاه برای تحمیل خواسته های خود استفاده می کنند. شرایطی که پذیرش آن ها به مصلحت پرسپولیس نیست. به نظر می رسد این اتفاقات در بعضی موارد با هماهنگی روی می دهد و بعضی نیز بر اثر جو احساسی پیش آمده، بدون اطلاع از پیچیدگی ها و پشت صحنه هایی که در نقل و انتقالات یا علیه پرسپولیس وجود دارد با آن ها همراه می شوند در حالی که نسبت به پرسپولیس تعصب دارند! همچنین فراموش نکنیم تناسب و یکنواختی در ارقام قراردادهای بازیکنان هم امر مهمی است که سیاست موفقی در سال های اخیر بوده است. بعضی به دنبال دور کردن ما از این مساله و پس از آن برهم زدن اتحاد و انسجام داخل تیم هستند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط