بخش جدید استیم با نام Steam Labs معرفی شد؛ فضایی برای آزمایش قابلیت‌های جدید


بخش جدید استیم با نام Steam Labs معرفی شد؛ فضایی برای آزمایش قابلیت‌های جدید

ولو از این پس آزمایش و تجربیات خود در زمینه‌ی قابلیت‌های جدید شبکه‌ی استیم را به وسیله‌ی Steam Labs با عموم کاربران نیز به اشتراک خواهد گذاشت. عناوین برتری که می‌توانید در تخفیفات تابستانه‌ی استیم خریداری کنید ولو همواره برای آزمایش قابلیت‌های متفاوت با شبکه و فروشگاه عظیم خود یعنی استیم معروف بوده است. برخی از این قابلیت‌ها سربلند از آزمایشات...

ولو از این پس آزمایش و تجربیات خود در زمینه‌ی قابلیت‌های جدید شبکه‌ی استیم را به وسیله‌ی Steam Labs با عموم کاربران نیز به اشتراک خواهد گذاشت.

ولو همواره برای آزمایش قابلیت‌های متفاوت با شبکه و فروشگاه عظیم خود یعنی استیم معروف بوده است. برخی از این قابلیت‌ها سربلند از آزمایشات بیرون آمده‌ و کاربردی شده‌ و برخی دیگر نیز کنار گذاشته شده است. با این حال، به نظر می‌آید که ولو همیشه در پشت صحنه مشغول آزمایش قابلیت‌های تازه بوده اما حال به دنبال این است که آن‌ها را با کاربران استیم به اشتراک گذارد. این شرکت از طریق بخشی تحت عنوان Steam Labs قابلیت‌هایی را که در مرحله‌ی آزمایش قرار دارند و ممکن است روزی به بخشی از استیم تبدیل شوند، به نمایش خواهد گذاشت.

در صفحه‌ی مخصوص Steam Labs چنین آمده است:

هر سال ما آزمایش‌های فراوانی را در زمینه‌ی قابل جست‌وجو بودن محتویات، ویدئوها، یادگیری ماشینی (Machine Learning) و موارد دیگر انجام می‌دهیم. می‌دانید فکر کردیم چه کسی از دیدن این تجربیات لذت می‌برد؟ همه.

در حال حاضر سه قابلیت Micro Trailers ،Interactive Recommender و Automatic Show به‌عنوان قابلیت‌های در حال آزمایش معرفی شده است. میکرو تریلرها ویدئوهایی شش دقیقه‌ای هستند که کاربران را از عناوین مختلف روی استیم آگاهی می‌کنند. Interactive Recommender با استفاده از یادگیری ماشینی و با توجه به مدت زمانی که صرف تجربه‌ی هر بازی کرده‌اید، بازی‌های مشابه که امکان دارد آن‌ها را نیز بپسندید، به شما پیشنهاد می‌کند و فیلترهای مختلفی نظیر محبوب بودن بازی یا تاریخ عرضه‌ی آن را هم در اختیار شما قرار می‌دهد. Automatic Show مانند شبکه‌های تبلیغاتی، جدیدترین و بهترین بازی‌ها را هر روز به شما معرفی می‌کند.

در نهایت، ولو بر آزمایشی بودن این قابلیت‌ها تأکید کرده است:

این‌ها در مرحله‌ی آماده‌سازی و آزمایش قرار دارند. برخی از آن‌ها ممکن است عالی از آب دربیایند. برخی از آن‌ها را هم ممکن است که کنار بگذاریم. ما امیدواریم که اکثر آن‌ها با بازخوردهای شما بهبود پیدا کنند و به بخشی از استیم تبدیل شوند.

نظر شما درمورد بخش جدید استیم چیست؟

بخش جدید استیم با نام Steam Labs معرفی شد؛ فضایی برای آزمایش قابلیت‌های جدید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !