تماشا کنید: از بازی Disintegration رونمایی شد


تماشا کنید: از بازی Disintegration رونمایی شد

استودیوی V1 Interactive و شرکت تابعه‌ی تیک-تو یعنی «پرایوت دیویژن» (Private Division) از بازی Disintegration در سبک تیراندازی اول‌شخص علمی-تخیلی رونمایی کرده‌اند. استودیوی V1 Interactive و شرکت پرایوت دیویژن تیزری کوتاه را برای معرفی بازی Disintegration به نمایش گذاشته‌اند. درحالی که این عنوان تا سال آینده‌ی میلادی به انتشار نخواهد رسید، طی...

استودیوی V1 Interactive و شرکت تابعه‌ی تیک-تو یعنی «پرایوت دیویژن» (Private Division) از بازی Disintegration در سبک تیراندازی اول‌شخص علمی-تخیلی رونمایی کرده‌اند.

استودیوی V1 Interactive و شرکت پرایوت دیویژن تیزری کوتاه را برای معرفی بازی Disintegration به نمایش گذاشته‌اند. درحالی که این عنوان تا سال آینده‌ی میلادی به انتشار نخواهد رسید، طی رویداد Gamescom 2019 در ماه آینده از آن رونمایی کامل به عمل خواهد آمد و این تیزر صرفاً برای آماده‌سازی بازیکنان است.

جزئیات زیادی از بازی Disintegration به اشتراک گذاشته نشده است و صرفاً می‌دانیم که با عنوانی در سبک تیراندازی اول‌شخص علمی-تخیلی مواجه خواهیم بود که در واقع اولین اثر استودیوی V1 Interactive محسوب می‌شود که توسط «مارکوس لتو» (Marcus Lehto)، یکی از خالقان Halo و کارگردان نوآوری سابق استودیوی «بانجی» (Bungie)، تأسیس شده است. لتو در این باره چنین گفته است:

فرصت ساخت نه‌تنها یک بازی جدید بلکه کلاً این استودیوی جدید، هیجان‌انگیز بوده است. بسیار عالی است که می‌توانیم چیزی را که این تیم شگفت‌انگیز بر روی آن کار می‌کند، به اشتراک بگذاریم و نمی‌توانیم بیشتر از این برای معرفی عنوان جدید تیم خود به دنیا در ماه آینده صبر کنیم.

بازی Disintegration طی رویداد Gamescom 2019 که از 20 تا 24 آگوست (29 مرداد تا 2 شهریور) برگزار می‌شود، به‌طور کامل معرفی خواهد شد و انتظار می‌رود که در سال 2020 روانه‌ی بازار شود. در ادامه تیزر معرفی این عنوان را مشاهده می‌کنید:

نظر شما راجع به بازی Disintegration چیست؟

تماشا کنید: از بازی Disintegration رونمایی شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!