شهرداری که معلول شد تا مچ کارمندانش را بگیرد! +عکس


شهرداری که معلول شد تا مچ کارمندانش را بگیرد! +عکس

آقای شهردار برای آنکه مچ کارمندان خود را بگیرد روی دو ماه روی ویلچر نشست.

رکنا: آقای شهردار برای آنکه مچ کارمندان خود را بگیرد روی دو ماه روی ویلچر نشست.

آقای " کارلوس تنا " شهردار منطقه " Cuauhtmoc " واقع در مکزیک، اخیرا تعداد زیادی اعتراض و شکایت توسط افراد معلول در خصوص بد رفتاری ماموران شهرداری دریافت کرد که منجر به اقدام عجیب و شوکه کننده او شد تا بتواند مامورانی که با معلولین بد رفتاری می‌کند، شناسایی و برخورد کند.

شهرداری که معلول شد تا مچ کارمندانش را بگیرد! +عکس

او به عنوان یک تجربه غیر معمول تصمیم گرفت تا خودش را به عنوان یک معلول جا بزند تا بتواند کارمندان خود را شناسایی کند و به همین دلیل با لباس مبدل و آلوده به محل‌هایی مراجعه کرد که مامورین در آنجا در حال کار بودند و این تنها به مدت یک روز نبود و او به مدت ۲ ماه برای شناسایی افرادی که با معلولین بدرفتاری می‌کردند، زمان گذاشت.

کارلوس برای تبدیل شدن به یک فرد معلول و فقیر از لباس‌های مبدلی اعم از کلاه، عینک آفتابی، چهره آلوده، لباس‌های پاره و توام با ویلچر استفاده کرد و از شهروندان درخواست غذای رایگان می‌کرد که با بی توجهی شدید مردم روبرو شد و به خوبی مورد تبعیض قرار گرفتن را به خوبی احساس کرد.

به همین دلیل برای آنکه بتواند از شهردار شهر شکایت کند، با ویلچر به دفتر خود رفت و درخواست ملاقات با شهردار را کرد که متاسفانه با بی محلی نگهبان روبرو شد چرا که او به شدت فریاد زد:" باید در پشت در منتظر باشی تا شهردار بیاد ".

در آن لحظه تنها توانست رفتار نامناسب کارکنان را درک کند و توجیه شد! بعد از آن در مقابل کارمندان خود، از صندلی چرخداری که نشسته بود، بلند شد و لباس هایش را عوض کرد و باعث شوکه شدن تمام آن‌ها شد.

اقدام جالب این شهردار توسط رسانه‌های مختلف مورد بازتاب قرار گرفت و خبر‌هایی که از او منتشر شد که شاید او را تبدیل به بهترین شهردار جهان نموده است چرا که طبق گزارشات انجام شده او همیشه به فکر فقرا و افراد ضعیف بوده است و این قسمی از فعالیت‌های انسان دوستانه او می‌باشد.

با این حال شهردار اعلام کرد که تمام سعی و تلاش خود را برای مقابله با افرادی که با افراد ضعیف بد رفتاری می‌کنند را خواهد کرد تا دیگر شکایت و بد اخلاقی را توسط کارکنان خود شاهد نباشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا از سال 1969 انسان دیگر بر روی ماه فرود نیامد؟