مسابقات انتخابی استعدادهای برتر کشتی آذربایجان غربی به پایان رسید


مسابقات انتخابی استعدادهای برتر کشتی آذربایجان غربی به پایان رسید

مهاباد- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان میاندوآب گفت: مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نونهالان و خردسالان آذربایجان غربی به منظور اعزام به المپیاد استعدادهای برتر کشور با مشخص شدن نفرات برتر به پایان رسید.

امیر رضاپور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت‌ها با حضور ۴۰۰ کشتی‌گیر از ۱۷ شهر آذربایجان غربی در اوزان مختلف به مدت سه روز در سالن ورزشی ۲ هزار نفری شهدای ۱۷ شهریور میاندوآب برگزار شد.
وی افزود: در رشته فرنگی و در مجموع تیمی رده سنی خردسالان تیم میاندوآب با کسب ۱۵۷ امتیاز به مقام اول رسید و تیم‌های خوی و بوکان با ۱۵۲ و ۱۴۵ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.
وی گفت: در رده سنی نونهالان نیز تیم میاندوآب با ۱۵۰ امتیاز اول شد و تیم‌های بوکان و سلماس با ۱۳۲ و ۱۱۹ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.
رییس اداره ورزش و جوانان میاندوآب گفت: در رشته آزاد این مسابقات در رده نونهالان، میاندوآب با ۱۸۷ امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کرد، ماکو با ۱۸۲ امتیاز به مقام دوم رسید و مهاباد با ۱۷۹ امتیاز سوم شد.
«رضاپور» بیان کرد: در رده خردسالان نیز تیم ماکو با ۱۷۲ امتیاز اول شد و تیم‌های میاندوآب و مهاباد به ترتیب با ۱۵۹ و ۱۵۱ امتیاز مقام‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
منتخبان این دوره از مسابقات به المپیاد نخبگان کشور که در شهریور سال جاری در استان‌های همدان و اردبیل برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.
میاندوآب یکی از قطب‌های مهم رشته کشتی در آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود که توانسته است در رده‌های مختلف عناوین زیادی را در استان و کشور به خود اختصاص دهد.
۹۸۷۱/۶۱۸۵/‏۳۰۷۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دل بریدم از این جماعت به کنج خلوت نشسته ام احمد حسینی