مسابقات انتخابی استعدادهای برتر کشتی آذربایجان غربی به پایان رسید


مسابقات انتخابی استعدادهای برتر کشتی آذربایجان غربی به پایان رسید

مهاباد- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان میاندوآب گفت: مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نونهالان و خردسالان آذربایجان غربی به منظور اعزام به المپیاد استعدادهای برتر کشور با مشخص شدن نفرات برتر به پایان رسید.

امیر رضاپور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت‌ها با حضور ۴۰۰ کشتی‌گیر از ۱۷ شهر آذربایجان غربی در اوزان مختلف به مدت سه روز در سالن ورزشی ۲ هزار نفری شهدای ۱۷ شهریور میاندوآب برگزار شد.
وی افزود: در رشته فرنگی و در مجموع تیمی رده سنی خردسالان تیم میاندوآب با کسب ۱۵۷ امتیاز به مقام اول رسید و تیم‌های خوی و بوکان با ۱۵۲ و ۱۴۵ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.
وی گفت: در رده سنی نونهالان نیز تیم میاندوآب با ۱۵۰ امتیاز اول شد و تیم‌های بوکان و سلماس با ۱۳۲ و ۱۱۹ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.
رییس اداره ورزش و جوانان میاندوآب گفت: در رشته آزاد این مسابقات در رده نونهالان، میاندوآب با ۱۸۷ امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کرد، ماکو با ۱۸۲ امتیاز به مقام دوم رسید و مهاباد با ۱۷۹ امتیاز سوم شد.
«رضاپور» بیان کرد: در رده خردسالان نیز تیم ماکو با ۱۷۲ امتیاز اول شد و تیم‌های میاندوآب و مهاباد به ترتیب با ۱۵۹ و ۱۵۱ امتیاز مقام‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
منتخبان این دوره از مسابقات به المپیاد نخبگان کشور که در شهریور سال جاری در استان‌های همدان و اردبیل برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.
میاندوآب یکی از قطب‌های مهم رشته کشتی در آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود که توانسته است در رده‌های مختلف عناوین زیادی را در استان و کشور به خود اختصاص دهد.
۹۸۷۱/۶۱۸۵/‏۳۰۷۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...