خانواده‌های میبدی نسبت به جنگ نرم حساس باشند


خانواده‌های میبدی نسبت به جنگ نرم حساس باشند

یزد- ایرنا- فرماندار میبدگفت : دشمن با سرمایه گذاری عظیمی جنگ نرمی را علیه ایران شروع کرده است، اگر خانواده‌ها و جامعه نسبت به آن حساس نشوند به دنبال این شبیخون فرهنگی پایه‌های نظام ضربه خواهد دید.

حسین فلاح در همایش عفاف و حجاب که امروز در مصلی آیت الله اعرافی قبل از نماز جمعه برگزار شد، افزود: دشمن ابتدا در مقابل جمهوری اسلامی ایران جنگ مسلحانه و نابرابری را به راه انداخت و بعد از گذشت چند سال موفق نشد به اهداف خود برسد.

وی افزود: دشمنان نظام پس از جنگ چند ساله با شبیخون خاص و حساب شده فرهنگی خواستند اساس نظام جمهوری اسلامی ایران را از بنیان تهی کند.

فرماندار میبد یادآور شد: حجاب موضوعی است که به عنوان خط قرمز در جامعه باید به آن توجه شود، زیرا آسیب‌هایی که به دنبال رعایت نکردن حجاب به وجود می‌آید نابودی جامعه و به هم ریختن اساس خانواده‌ها را به دنبال خواهد داشت.

وی گفت: مسئولین ارشاد، روحانیان، نیروهای انتظامی، بسیج، دستگاه قضایی و … در این ارتباط حساس و پای کار هستند و تمام هم و غمشان در این مسیر است.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میبد نیز گفت: هفته عفاف و حجاب یادبود واقعه خونین مسجد گوهرشاد در تیر ماه سال ۱۳۱۴ زمان رضا شاه بعد از جنگ جهانی اول است.

حجت الاسلام سیدمحمدهادی سلیمانی با ارئه توضیحاتی در مورد واقعه مسجد گوهرشاد مشهد افزود: باید حواس خود را جمع کنیم، هم اکنون باید تفاوت‌ها و شباهت‌ها بین جنگ نرم را بشناسیم و همانگونه که یک وجب از خاک ایران را به دشمن ندادیم در مقابل تهاجم فرهنگی که جنگ نرم و جذابی است و دشمن طی آن اعلام دوستی می‌کند خود را به خواب غفلت نزنیم.

وی تصریح کرد: دشمن می‌خواهد بین دین و سیاست جدایی بیندازد و حق و باطل را شبیه هم نشان دهد و با پراکنده کردن امواج ماهواره‌ای و انداختن بمب شک و تردید و ۲ دلی بین مردم و ولایت جدایی اندازد.

به گفته یکی از فعالان رسانه‌ای، گوهرشاد یک نماد است برای اینکه مردم بدانند به سبک زندگی خود تا چه اندازه باید بها دهند.

سید جواد امامی افزود: حجاب در جمهوری اسلامی یک موضوع فقط اقتصادی، اجتماعی و اعتقادی نیست بلکه درصد زیادی بار سیاسی دارد یعنی همانطور که کشف حجاب یک ماجرای سیاسی بود الان نیز با توجه به فضاهای رسانه‌ای و فرهنگی این موضوع به شدت سیاسی است.

وی در ادامه تصریح کرد: ممکن است افرادی حجاب کامل داشته باشند اما عفاف کاملی نداشته باشند در صورتی که بوی عفت و حیا از حجاب می‌آید.

فعال رسانه‌ای همچنین با اشاره به انیمیشن عروسک باربی به عنوان آموزگار و یاد دهنده موضوعات مستهجن گفت: از نگاه غربی قدرت زن به زنانگی اوست اما در نگاه اسلامی مقایسه زن و مرد با هم اشتباه است و هر کدام عمل خالص خود را انجام دهند از زندگی خوب در دنیا و آخرت برخوردار خواهند شد.

بین خطبه‌های نمازجمعه نیز بیانیه‌ای توسط یکی از بانوان بسیجی در ۹ بند خوانده شود که طی آن با اشاره به فلسفه حجاب، بانوان بسیجی از مسئولان خواستند تا نسبت به رعایت ضوابط و مقررات حجاب و عفاف در سطح اداره‌ها تلاش کنند، اصناف بر خرید و فروش لباس‌های مناسب و… در فروشگاه‌ها نظارت داشته باشند.

همچنین بر فراهم کردن زمینه برای ادامه تحصیل تا مقاطع بالا در شهرستان، نهادینه کردن حجاب، برخورد با برگزار کنندگان مجالس فساد، برخورد با مروجان فساد و… تاکید شد.

مرکز شهرستان ۱۰۴ هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.

۹۹۳۴/‏‬ ۲۰۴۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل