طراحی و مشخصات گوشی ریلمی 3 آی آشکار شد؛ عرضه در روزهای آینده


طراحی و مشخصات گوشی ریلمی 3 آی آشکار شد؛ عرضه در روزهای آینده

پیش‌تر حدس زده می‌شد که ریلمی 3 آی (Realme 3i) همراه با گوشی ریلمی ایکس در تاریخ 24 تیر ماه عرضه شود. حالا کمپانی سازنده ضمن تایید این موضوع، طراحی و برخی از مشخصات ریلمی 3i را نیز فاش کرده است. چهره گوشی ریلمی 3 آی شباهت زیادی به ریلمی 3 دارد؛ ولی روی پنل... نوشته طراحی و مشخصات گوشی ریلمی 3 آی آشکار شد؛ عرضه در روزهای آینده اولین بار در گجت...

پیش‌تر حدس زده می‌شد که ریلمی ۳ آی (Realme 3i) همراه با گوشی ریلمی ایکس در تاریخ ۲۴ تیر ماه عرضه شود. حالا کمپانی سازنده ضمن تایید این موضوع، طراحی و برخی از مشخصات ریلمی 3i را نیز فاش کرده است.

چهره گوشی ریلمی ۳ آی شباهت زیادی به ریلمی 3 دارد؛ ولی روی پنل پشتی آن یک طرح الماس مانند کار شده است. این محصول حداقل با دو رنگ‌بندی قرمز و آبی موجود خواهد بود که رنگ قرمز، حالت گرادیانی دارد.

طراحی و مشخصات گوشی ریلمی 3 آی آشکار شد؛ عرضه در روزهای آینده

این تصاویر، دو دوربین را نیز در پنل پشتی ریلمی 3 آی نشان می‌دهند؛ اما فعلا از امکانات و ویژگی‌های این ماژول دوگانه، اطلاعاتی در دست نیست. چیزی که می‌دانیم، این است که گوشی جدید ریلمی با باتری 4230 میلی‌آمپر ساعتی و تراشه هلیو P60 مدیاتک عرضه خواهد شد.

اگر به نتایج بنچمارک ریلمی 3i در گیگ بنچ هم رجوع کنیم، باید حداقل یکی از نسخه‌های آن را مجهز به حافظه رم 4 گیگ بدانیم. اطلاعات تکمیلی درباره این محصول، همزمان با رونمایی از آن در روز پانزدهم جولای منتشر خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا