گدایی اسلام هراس بریتانیایی از «ترامپ»


گدایی اسلام هراس بریتانیایی از «ترامپ»

اسلام هراس بریتانیایی که اخیرا به دلایل اخلاقی محکوم شده است،پناهجویی در امریکا را از «دونالد ترامپ»،رئیس جمهوری این کشور،گدایی می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « oregonlive »، «تامی رابینسون»،اسلام هراس بریتانیایی که اخیرا به دلایل اخلاقی محکوم شده است،پناهجویی در امریکا را از «دونالد ترامپ»،رئیس جمهوری این کشور،گدایی می کند.

«دونالد ترامپ را التماس می کنم،دولت آمریکا را التماس می کنم که نگاهی به وضعیت من بیندازند»؛این ها بخشی از گفته های فعال ضد اسلامی بریتانیایی است که می گوید می خواهد از کشورش برود چون نیروهای تاریک در آن بر سر کار هستند.

رابینسون که نام واقعی اش «استفان یاکسلی لنون» است اخیرا در پی مداخله غیر قانونی در جریان یک محاکمه جنایی متهم و از سوی دادگاه محکوم شد.

رابینسون در اظهارات اخیرش گفته است که زندانی های بریتانیایی همراه با به گفته او «گروه های جهادی» از زندان فرار کرده اند و ممکن است او را بکشند.

او در این باره گفت: «این یک خواهش مستقیم از طرف خانواده من است. ما عاشق آمریکا هستیم .من آینده ای در بریتانیا ندارم. این کشور سقوط کرده است.»

رابینسون پیش از این کتابی را علیه مسلمانان منتشر کرده بود که با اعتراض گسترده هزاران نفر از شهروندان بریتانیایی،مواجه شد.

افرادی که درخواست ممنوعیت فروش کتاب رابینسون را امضا کرده بودند گفتند که نوشته های توهین آمیز او به مسلمانان در این کتاب موجب گسترش حملات اسلام هراسانه به مسلمانان به ویژه زنان مسلمان در بریتانیا شده است.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022