سقوط مرگبار زن جوان در چاه


سقوط مرگبار زن جوان در چاه

میزان نوشت: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از فوت زنی جوان بر اثر سقوط در چاه خبر داد.

سید جلال ملکی با اشاره به سقوط زنی جوان به داخل چاه گفت: ساعت ۱:۵۸ بامداد امروز ۲۱ تیر ماه یک مورد حادثه احتمال سقوط به داخل چاه به آدرس شرق به غرب جاده قدیم جاجرود، بعد از پلیس راه به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی تهران اعلام شد که آتش‌نشانان ٢ ایستگاه آتش‌نشانی با امکانات کامل و به عنوان نیروی کمکی به محل حادثه اعزام شدند.

او با بیان اینکه محل حادثه خارج از حوزه استحفاظی آتش‌نشانی تهران بود، عنوان کرد: آتش‌نشانان تهرانی به عنوان نخستین نیروی کمک به محل حادثه رسیدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به جزییات محل حادثه تاکید کرد: محل حادثه در کنار جاده و ابتدای یکی از خیابان‌های فرعی واقع شده و اهالی با اعلام بی‌اطلاعی از سرنوشت خانم جوانی، احتمال می‌دادند به دلیل وجود دو حلقه چاه بدون درپوش در آن منطقه، به داخل یکی از این چاه‌ها سقوط کرده باشد.

ملکی با اشاره به ایمن‌سازی محل حادثه توسط آتش‌نشانان اضافه کرد: یکی از آتش‌نشانان ابتدا وارد یکی از این چاه‌ها به عمق ۲۵ متر شد. در همان چاه نخست که خشک بود مشخص شد این خانم جوان به انتهای چاه سقوط کرده که به سطح زمین انتقال یافت و پس از حضور عوامل اورژانس و معاینات اولیه مشخص شد این شخص جان خود را از دست داده است.

به گفته ملکی، این عملیات در ساعت ۳:۳۶ بامداد پایان یافت و محل حادثه تحویل عوامل انتظامی و مسئولان محلی شد.

سخنگوی آتش نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه در برخی از جاده‌های برون‌شهری و اطراف مشاهده می‌شود بعضی از چاه‌ها بدون متولی وجود دارد و هر از چندگاهی خبر می‌رسد فردی داخل این چاه‌ها سقوط کرده است، گفت: مسئولان محلی باید نسبت به ایمن‌سازی یا حداقل نصب یک درپوش بر روی چاه اقدام کند، زیرا ممکن است افرادی برای تفریح به این مناطق بروند و بدون اشراف به منطقه، داخل چاه سقوط کند.

۴۷۲۳۴

کد خبر 1278955

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403