افزایش قیمت دوباره هوندا سیویک تایپ R


افزایش قیمت دوباره هوندا سیویک تایپ R

افرادی که در حال برنامه‌ریزی برای خرید هوندا سیویک تایپ R هستند باید از امروز قیمت بیشتری را پرداخت کنند. گفته شده قیمت این خودرو با افزایش 610 دلاری مواجه شده که 600 دلار آن به افزایش قیمت پایه مربوط بوده و 10 دلار هم افزایش هزینه‌های تحویل را شامل می‌شود. به این ترتیب قیمت... The post افزایش قیمت دوباره هوندا سیویک تایپ R appeared first on...

افرادی که در حال برنامه‌ریزی برای خرید هوندا سیویک تایپ R هستند باید از امروز قیمت بیشتری را پرداخت کنند. گفته شده قیمت این خودرو با افزایش 610 دلاری مواجه شده که 600 دلار آن به افزایش قیمت پایه مربوط بوده و 10 دلار هم افزایش هزینه‌های تحویل را شامل می‌شود. به این ترتیب قیمت خودروی هوندا هم‌اکنون از 37230 دلار آغاز می‌شود که 930 دلار هم هزینه‌های تحویل را نیز دربردارد. شایان ذکر است قیمت سیویک تایپ R در سال 2017 یعنی اولین سال معرفی این خودرو برابر با 34775 دلار بوده است.

افزایش قیمت دوباره هوندا سیویک تایپ R

افزایش قیمت دوباره هوندا سیویک تایپ R
هوندا سال پیش این خودرو را با تجهیزات استاندارد بیشتر همچون سیستم صوتی به روز شده و ارتباط بلوتوثی بهتر معرفی کرده بود. این خودروساز همچنان دکمه‌های روی فرمان را بهبود بخشیده و چراغ پشت آمپر جدیدی را برای ترمز پارک در نظر گرفته بود. نگهدارنده ی فنجان بزرگ‌تر و دکمه‌ی فیزیکی کنترل سرعت فن نیز جزو دیگر تغییرات این خودرو محسوب می‌شوند.

افزایش قیمت دوباره هوندا سیویک تایپ R
هوندا گفته بود قیمت پایه‌ی سیویک تایپ R مدل 2019 برابر با 36595 دلار است که آن‌هم افزایش 1000 دلاری نسبت به قیمت مدل سال 2018 را نشان می‌داد. البته این برند در ژانویه سال جاری هزینه‌ی تحویل را با افزایش 25 دلاری به 920 دلار رساند که باعث می‌شد قیمت این خودرو به 36620 دلار برسد. هم‌اکنون و در میانه‌ی سال افزایش قیمت حدود 2500 دلاری نسبت به اولین سال معرفی این خودرو را شاهد هستیم.

افزایش قیمت دوباره هوندا سیویک تایپ R
زیر کاپوت این خودرو همان پیشرانه‌ی 2 لیتری توربو با قدرت 306 اسب بخار و گشتاور 400 نیوتون متر قرار دارد. این پیشرانه به گیربکس 6 سرعته متصل بوده و از عملکرد هماهنگی دور پیشرانه‌ی خودکار سود می‌برد.

افزایش قیمت دوباره هوندا سیویک تایپ R
خریداران بیش از هر زمان دیگری خودروهای گران‌تر را می‌خرند و حتی سیویک تایپ R هم از این قضیه مستثنا نیست. قیمت رقبایی همچون سوبارو WRX STI و فولکس‌واگن گلف R هم افزایش داشته است. اگرچه سیویک تایپ R خودرویی دیفرانسیل جلو است اما از نظر لذت رانندگی هیچ کم و کسری ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند