حمایت کامل لندن از سفیر خود در واشنگتن


حمایت کامل لندن از سفیر خود در واشنگتن

خبرگزاری آریا- دولت ترزا می حمایت کامل خود را از سفیر این کشور در واشنگتن بعد از این که دونالد ترامپ اعلام کرد دیگر با وی تماسی نخواهد داشت، تکرار کرد.

حمایت کامل لندن از سفیر خود در واشنگتن
خبرگزاری آریا- دولت ترزا می حمایت کامل خود را از سفیر این کشور در واشنگتن بعد از این که دونالد ترامپ اعلام کرد "دیگر با وی تماسی نخواهد داشت"، تکرار کرد.
به گزارش آریا ، دولت ترزا می، نخست وزیر انگلیس روز دوشنبه بار دیگر "حمایت کامل" خود را از سفیر این کشور در واشنگتن بعد از این که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد "دیگر با وی تماسی نخواهد داشت"، تکرار کرد.حمایت کامل لندن از سفیر خود در واشنگتن
به گزارش خبرگزاری فرانسه از لندن، به دنبال انتشار پیام‌های دیپلماتیک سفیر انگلیس در واشنگتن، یک سخنگوی رسمی در لندن اعلام کرد " کیم داروش همچنان از حمایت کامل نخست وزیر برخوردار است".
کیم داروش در پیام‌های خود ترامپ را "بی منطق" و تیم وی را در کاخ سفید "ناکارآمد" ارزیابی کرده است.
ترامپ در مجموعه توییت هایی، به سفیر انگلیس و همچنین ترزا می‌ حمله و او را متهم کرد مذاکره درباره خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، برگزیت را بسیار بد مدیریت کرده و مسئول " افتضاح " کنونی است.
سخنگوی دولت انگلیس در واکنش به این اظهارات ترامپ اعلام کرد "ما به وضوح به آمریکا گفته ایم که تا چه میزان از درز این پیام‌ها متاسف هستیم".
وی همچنین اعلام کرد " بخش‌های انتخابی که انتشار یافته است، نزدیکی روابط (میان دو کشور) و احترامی را که ما قائل هستیم، منعکس نمی‌کند".
سخنگوی دولت انگلیس افزود: " در همان حال، ما همچنین بر اهمیت این امر که سفرا در موقعیتی باشند که ارزیابی‌های صادقانه و صریح درباره زندگی سیاسی کشور‌های محل خدمت خود ارائه کنند، تاکید کردیم ".

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج