سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: حزب وارد بحث‌های مقدماتی انتخاباتی شده/در حال شناسایی افراد هستیم


سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: حزب وارد بحث‌های مقدماتی انتخاباتی شده/در حال شناسایی افراد هستیم

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه گفت: دفاتر استانی حزب در حال شناسایی افراد برای کاندیداتوری در یازدهمین دوره انتخابات مجلس هستند و گزینه‌های مدنظر را انتخاب می‌کنند.

رمضانعلی سبحانی‌فر سخنگوی حزب اعتدال و توسعه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، درباره تحرکات انتخاباتی حزب متبوعش برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری گفت: هنوز تا انتخابات زمان بسیار است اما حزب وارد بحث‌های مقدماتی انتخاباتی شده است.

وی با بیان اینکه هنوز کمیته انتخابی حزب اعتدال و توسعه فعال نشده است،‌گفت: دفاتر استانی حزب اعتدال و توسعه در حال شناسایی افراد برای کاندیداتوری در یازدهمین دوره انتخابات مجلس هستند و گزینه‌های مدنظر را انتخاب می‌کنند.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه در خصوص ائتلاف با اصلاح‌طلبان بحثی در جلسات شورای مرکزی حزب صورت گرفته یا خیر،‌گفت: ائتلاف عموما روزهای آخر شکل می‌گیرد.

به گزارش فارس، حزب اعتدال توسعه در سال ۹۲ و ۹۶ از حجت الاسلام حسن روحانی برای یازدهمین و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد.

محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه دبیرکلی این حزب را بر عهده دارد؛ محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور، مرتضی بانک، علی جنتی و اکبر ترکان از چهره‌های شاخص این حزب هستند.

اظهارات محمود واعظی درباره ائتلاف این حزب با اصلاح‌طلبان در سال 92 انتقاد گسترده اصلاح طلبان به دولت را به دبنال داشت.

واعظی در گفتگویی که چند وقت پیش با یکی از خبرگزاری‌ها داشت به نوعی گفته بود که اصلاح طلبان در روی کار آمدن حسن روحانی نقش برجسته‌ای نداشتند.

تندترین موضع را محمدعلی ابطحی رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات داشت.

وی در واکنش به مصاحبه محمود واعظی رئیس دفتر روحانی در توئیتی نوشت: اصلاح طلب‌ها باید مجسمه آقای واعظی را طلا بگیرند. باز گفته روحانی در انتخابات با اصلاحات ائتلاف نداشته و پیروز انتخابات حزب اعتدال بوده.

وی در ادامه گفت: «به رو نیاورید اسم این حزب (اعتدال و توسعه) را نشنیده بودید! اصلا همه کارهای این جنس خوب بیخ ریش حزب پیروز اعتدال و توسعه و آقای واعظی. قَبِلتْ را بگید، کِل بکشیم.»

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی