به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهسا صابری، لژیونر تیم‌ ملی والیبال بانوان، درباره شرایط تیم‌ ملی پیش از حضور در تورنمنت اسلوونی در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: نزدیک به چهار ماه است در تمرینات تیم‌ ملی هستیم و خوشبختانه تمرینات خوبی را سپری کردیم ولی حضور در این تورنمنت و 10 روز قطعا برابری می‌کند با تمام این روزهایی که ما در اردو بودیم.

او ادامه داد: هر بازی در این تورنمنت برای ما به منزله یک ماه اردو است. امیدوارم بتوانیم بازی‌های خوبی را انجام بدهیم و کسب تجربه کنیم تا عملکرد خوبی را در مسابقات جام ملت‌ها داشته باشیم و بتوانیم به اهداف‌مان برسیم.

دریافت کننده تیم‌ ملی اضافه کرد: هدف ما کسب عنوان چهارمی در آسیاست. سال گذشته با توجه به قرعه‌کشی سختی که انجام شد نتوانستیم به هدف‌مان دست پیدا کنیم و قطعا در این دوره تلاش خواهیم کرد از این هدف دور نشویم و بتوانیم عنوان چهارمی را به امید خدا کسب کنیم.

صابری درخصوص حضور لژیونرها در ترکیب تیم‌ ملی گفت: حضور بازیکن‌های لژیونر از دو جهت کمک حال تیم است. از طرفی باعث ایجاد انگیزه در سایر بازیکنان می‌شود که آنها در صورت تلاش می‌توانند حضور در لیگ‌های خارجی را تجربه کنند و از طرفی چون این بازیکنان در لیگ‌های خارجی بازی‌های بیشتری انجام می‌دهند آمادگی و تجربه بیشتری دارند پس از نظر فنی هم می‌توانند به تیم کمک شایانی کنند.

عضو تیم‌ ملی بانوان در پاسخ به این سوال که آیا هنوز هم قصد دارد در لیگ ترکیه فعالیت کند یا خیر؟ گفت: ترکیه لیگ خوب و پویایی دارد. فعلا تمرکزم بازی‌های تیم‌ ملی است پس از آن تصمیم می‌گیریم اما به احتمال زیاد امسال هم در ترکیه می‌مانم ولی هنوز قطعی نیست.