لیگ ملت های والیبال؛ ایران 1-3 لهستان؛ یک دست صدا ندارد!


لیگ ملت های والیبال؛ ایران 1-3 لهستان؛ یک دست صدا ندارد!

در شبی که بار حملات ایران روی دوش غفور بود، پس از خستگی این بازیکن، تیم ملی حرف زیادی برای گفتن...

طرفداری- تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در مرحله فینال لیگ ملت های والیبال مقابل لهستان به میدان رفت و با نتیجه 3-1 مغلوب شد. با این نتیجه ملی پوشان باید مقابل برزیل یک برد سه امتیازی کسب کنند تا راه را برای صعود هموار کنند.

ست اول

شروع فوق العاده ایران با سرویس های شفیعی و درخشش موسوی و غفور! نخستین امتیاز ایران با اسپک غفور به دست آمد. موسوی به زیبایی موفق شد بدنورز را دفاع کند و با امتیاز سرویسی که شفیعی گرفت، ایران 3-0 پیش افتاد. سرویس کارول کلوس سبب شد تا اختلاف به 1 امتیاز برسید.(3-2) حاشیه های همیشگی ویتال هینن در این مقطع از بازی، کار را برای چند دقیقه متوقف کرد. امیر غفور با آبشار های دیدنی خود فرصت نزدیک شدن به لهستان را نمی داد.(6-4) یک اشتباه از علی شفیعی سبب شد تا دو تیم در امتیاز 7 برابر شوند. یک رالی جذاب در بازی! پس از چند رفت و برگشت، میلاد عبادی پور به زیبایی توانست امتیاز 8 را برای ایران به دست آورد. درخشش امیر غفور در زمین ایران! پس از یک اسپک زیبا، غفور موفق شد یک دفاع عالی را هم انجام دهد تا ایران، 3 امتیاز پیش بیفتد.(10-7) سرویس های خوب عبادی پور همچنان ادامه داشت! یک بار دیگر سرویس عبادی پور به زمین ایران برگشت و اینبار فیاضی به زیبایی امتیاز 11 را کسب کرد.(11-7) درخشش میلاد عبادی پور در دفاع عقب زمین سبب شد تا ایران یک بار دیگر توسط فیاضی صاحب امتیاز شود.(12-7) سرویس های عالی بازیکنان ایران، اجازه نزدیک شدن را به لهستان نمی داد. امیر غفور به زیبایی هرچه تمام تر با یک سرویس زیبا، امتیاز 16 را برای ایران به دست آورد.(16-10) غفور بازهم امتیاز سرویس گرفت تا هینن درخواست وقت استراحت کند.(17-10) هینن به مانند بازی با برزیل یک دو تعویضه را انجام داد. (18-13) بدنورز یک امتیاز سرویس کسب کرد تا اختلاف امتیازی به 4 امتیاز کاهش پیدا کند.(18-14) سرویس های زیبای بدنورز نزدیک بود که اختلاف را به دو امتیاز کاهش دهد اما امیر غفور با آبشا زیبای خود مانع از این کار شد.(19-15) یک دریافت جادویی از سعید معروف و در ادامه یک دفاع بی نقص از این بازیکن مانع از این شد تا اختلاف امتیازی به 1 امتیاز کاهش پیدا کند.(20-17) امیر غفور همچنان روند درخشان خود را ادامه می دهد.(21-18). سرویس زیبای عبادی پور به زمین ایران برگشت و شفیعی موفق شد امتیاز 22 را برای ایران به دست آورد. کلوس بار دیگر موفق شد از دستان عبادی پور امتیاز سرویس بگیرد.(23-21) وقت استراحت کولاکوویچ سبب شد تا ایران توسط غفور به امتیاز 24 برسید و در نهایت سرویس غفور به زمین ایران برگشت و موسوی موفق شد امتیاز 25 را برای ایران به دست آورد.(25-21)

ست دوم

ست دوم را هم ایران خوب آغاز کرد اما سرویس های زیبای بدنورز سبب شد تا لهستان با استفاده از توپ های برگشتی با نتیجه 8-5 از ایران پیش بیفتد. نمایش درخشان کارول کلوس سبب شد تا لهستان 9-5 پیش بیفتد. سرویس های زیبای سعید معروف سبب شد تا ایران به بازی برگردد. ابتدا توپیگیری زیبای غفور با ضربه نهایی عبادی پور همراه شد. سپس دریافت بی نقص معروف را فیاضی به طور مستقیم و به امتیاز تبدیل کرد و در نهایت شفیعی به زیبایی موفق شد مازاج را دفاع کند تا اختلاف به یک امتیاز برسد.(10-9) یک امتیاز سرویس از عبادی پور سبب شد تا دو تیم در امتیاز 11 برابر شوند. کارول کلوس این بار از حضرت پور امتیاز سرویس گرفت تا اختلاف به دو امتیاز افزایش یابد.(13-11) جنجال های هینن یک امتیاز را برای ایران به همراه داشت تا دو تیم در امتیاز 13 برابر شوند.(13-13) لهستان موفق شد از بهم ریختگی ذهنی بازیکنان ایران به خوبی استفاده کند و سه امتیاز پی در پی کسب کند.(16-13) لهستان به خوبی توانست با سرویس های کوالک روند خوب خود را ادمه دهد و با امتیاز 24-17 از ایران پیش بیفتد. در نهایت مازاج امتیاز 25 را برای لهستان به دست آورد تا ست دوم را لهستان به سود خود به پایان برساند.(25-18)

ست سوم

این ست را دو تیم بسیار نزدیک آغاز کردند. درخشش کاژمارک و بدنورز و امیر غفور و عبادی پور در زمین دو تیم سبب شد تا دو تیم با یک اختلاف امتیاز به وقت استراحت فنی نخست برسند .(8-7) سرویس های زیبای امیر غفور سبب شد تا ایران سه امتیاز پیش بیفتد اما بدنورز با سرویس های زیبای خود سبب شد تا اختلاف امتیازی جبران شود.(12-11) سرویس های بدنورز سبب شد تا ایران 2 امتیاز هم عقب بیفتد. درخشش بدنورز در زمین لهستان، کار را برای ایران بسیار سخت کرده بود تا این تیم با نتیجه 18-15 از ایران پیش بیفتد. توپگیری های بی نقص از بازیکنان لهستان سبب شد تا این تیم به خوبی با 4 اختلاف پیش بیفتد. لهستان به خوبی توانست بر بازی مسلط شود با نتیجه 21-17 پیش بیفتد. لهستان به خوبی توانست روند خوبش را حفظ کند و با نتیجه 25-20 پیروز شود.

ست چهارم

لهستان ست چهارم را هم طوفانی آغاز کرد و موفق شد با نتیجه 5-2 از ایران پیش بیفتد. یک تغییر عالی در زمین ایران سبب شد تا ایران رفته رفته با دفاع های مجرد به بازی برگردد و حساب کار را در امتیاز 10 برابر کند. چند توپ گیری عالی در زمین لهستان سبب شد تا این تیم بازهم دو امتیاز پیش بیفتد.(12-10) لهستان به خوبی توانست این اختلاف امتیازی را حفظ کند و با نتیجه 25-22 این ست را به سود خود به پایان برساند.

بارتوش بدنورز با کسب 24 امتیاز امتیاز آور ترین بازیکن میدان بود. در زمین ایران هم امیر غفور با کسب 22 امتیاز، ستاره تیم بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستار سنگدل پس از قتل فجیع پیرزن پسر معلولش را در اتاق زندانی کرد / کشف جسد در کمد دیو...