موظف به رفع موانع و مشکلات فعالان اقتصادی هستیم


موظف به رفع موانع و مشکلات فعالان اقتصادی هستیم

بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان با اشاره به تلاش های بخش خصوصی در جهت رشد و پویایی اقتصاد، گفت: خود را موظف به رفع موانع و مشکلات فعالان اقتصادی می دانیم.

فریدون همتی شامگاه پنجشنبه در نشست با فعالان اقتصادی هرمزگان که با حضور فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، افزود: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا فعالان اقتصادی بدون دغدغه و مشکل به فعالیت های خود بپردازند.

وی تاکید کرد: ما تلاش می‌کنیم تا بخش خصوصی حمایت واقعی مسئولان دستگاه‌های اجرایی را در کنار خود داشته باشد و بتواند کار مهم خود را به شکل مناسبی انجام دهد.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: همه سعی خود را انجام می دهیم تا پشتیبانی کامل را در راستای تسهیل امور برای فعالیت‌های بخش خصوصی و فعالان اقتصادی داشته باشیم و بتوانیم گام‌های موثری در این راستا برداریم.

همتی گفت: فعالان اقتصادی با کار و تلاش شبانه روزی در حال خدمت به کشور هستند و در شرایط امروز در خط مقدم جنگ اقتصادی با دشمنان قرار دارند و موظف به حمایت از آنها هستیم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی عصر پنجشنبه به همراه جمعی از مدیران دستگاه‌های تابعه این وزارتخانه به بندرعباس سفر کرد.

نشست با فعالان اقتصادی هرمزگان، بازدید از بنادر و گمرکات و شرکت در نشست خبری از جمله برنامه‌های دو روزه سفر وزیر اقتصاد به هرمزگان است.

۷۱۹۸/۶۰۴۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان