22 مصدوم و یک فوتی بر اثر واژگونی مینی بوس در جاده امام‌زاده ابراهیم


22 مصدوم و یک فوتی بر اثر واژگونی مینی بوس در جاده امام‌زاده ابراهیم

رشت - ایرنا - واژگونی یک دستگاه مینی بوس غروب امروز (پنجشنبه) در جاده امام زاده ابراهیم شفت، 22 مصدوم و یک فوتی بر جا گذاشت.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان گیلان شامگاه پنجشنبه درباره این حادثه به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه ساعت ۱۹ و ۱۷ دقیقه امروز اطلاع داده شد که بلافاصله هفت دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه در جاده امام زاده ابراهیم شفت اعزام شدند.

پیمان اسدی با اشاره به مصدومیت ۲۲ نفر در این حادثه افزود: ۱۴ نفر از مصدومان توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی و هشت نفر توسط نیروهای هلال احمر استان به بیمارستان منتقل شدند و یک نفر نیز در این حادثه جانش را از دست داد.

وی اظهار داشت: ۱۷ نفر از مصدومان به بیمارستان پورسینا رشت، سه نفر به بیمارستان فومن و دو نفر نیز به بیمارستان شفت منتقل شدند.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان گیلان دارای ۴۰۰ نیرو، ۱۲۰ دستگاه آمبولانس، دو موتور لانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس است.

شهرستان شفت با دو بخش مرکزی و احمد سرگوراب، چهار دهستان جیرده، ملاسرا، چوبر و نصیرمحله و نیز ۱۰۲ روستا، در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

۷۲۸۶ /‏۲۰۰۷/‏

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...