نخستین سمن حجاب و عفاف در اصفهان آغاز به کار کرد


نخستین سمن حجاب و عفاف در اصفهان آغاز به کار کرد

اصفهان- ایرنا- نخستین سازمان مردم نهاد حجاب و عفاف روز پنحشنبه با حضور شماری از مسوولان استان در حاشیه برگزاری جشنواره حجاب و عفاف در اصفهان آغاز به کار کرد.

مدیر سازمان مردم نهاد حجاب و عفاف استان اصفهان در گفت و گو با ایرنا افزود: تشکل مردمی متعددی در حوزه حجاب و عفاف فعالیت می‌کند ولی از منظر قانونی ثبت نشده ولی سمن ححاب و عفاف این استان اولین تشکل مردم نهاد است که از دارای مجوزهای قانونی از وزارت کشور و استانداری اصفهان و دارای ظرفیت‌های قانونی و شخصیت حقوقی است.
حجت الاسلام محسن رنجبر اظهارداشت: برنامه‌های این سمن در قالب معاونت های فرهنگی، هنری، رسانه ای، آموزشی و پژوهشی پیگیری می شود.
وی ادامه داد: تحقیق، تالیف و تبلیغ شعار امسال سمن است و تلاش می کنیم در دو محور برنامه های خود را پیگیری کنیم.
مدیر سمن حجاب و عفاف استان اصفهان ادامه داد: محور اول ایجاد بانک اطلاعاتی از تحقیقات، فعالیت های علمی، تبلیغی و ترویجی در حوزه حجاب و عفاف در کشور و استان اصفهان و بررسی میزان اثر بخشی این فعالیت هاست.
وی ادامه داد: محور دوم فعالیت های امسال این تشکل تولید بسته محتوایی لازم برابر هر گروه سنی در حوزه حجاب و عفاف است و این بسته ها متناسب با هرگروه سنی و با نظر کارشناسان تربیتی و روانشناسی تولید خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: البته برنامه های از جمله حضور در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در دستور کار قرار دارد.
جشنواره مردمی حجاب و عفاف شامگاه روز پنجشنبه در قالب فعالیت ۴۰ غرفه فرهنگی، هنری و خدماتی در حوزه حجاب و عفاف در گذر فرهنگی و مذهبی چهارباغ اصفهان برگزار شد.

۶۰۲۶/‏ / ۷۱۳۴/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نسخه‌های مافیایی آیفون 15 توسط Caviar معرفی شد