نماینده تهران: مجلس به دنبال حذف امضاهای طلایی است


نماینده تهران: مجلس به دنبال حذف امضاهای طلایی است

مشهد- ایرنا- نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین مساله فساد در جامعه وجود امضاهای طلایی است و مجلس شورای اسلامی به دنبال تصویب قانونی است تا دیگر این گونه امضاها وجود نداشته باشد.

پروانه مافی شامگاه پنجشنبه در نشست حزب کارگزاران سازندگی خراسان رضوی با موضوع نقش آفرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مبارزه با فساد و گسترش شفافیت در مشهد افزود: یکی از اهداف مهم نمایندگان در این دوره شفاف سازی و گزارش برنامه‌ها به مردم است و شفاف سازی و جلوگیری از فساد را می‌توان از مهمترین برنامه‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دوره دهم دانست.

وی ادامه داد: متأسفانه در مجلس شورای اسلامی تعداد حقوقدانان کم است که این امر سبب شده است در برخی تصمیم‌های حقوقی به درستی نتوانیم تأثیر گذار باشیم.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات و فساد در دستگاه‌های اداری کشور گفت: زمانی که تعداد دستگاه‌های نظارتی زیاد باشد فساد به وجود می‌آید که باید در خصوص حذف دستگاه‌های مازاد اقدام کرد.

مافی افزود: برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی نمی‌توانند از فرصت خود در خانه ملت استفاده کنند اما فضای مجازی توانسته است در راستای تحقق اهداف نمایندگان کمک بزرگی کند و نمایندگان و مسئولان به این نتیجه رسیده اند که باید پاسخگوی مردم باشند چرا که مردم مطالبه گر هستند.

وی با اشاره به تشکیل جلسات سران قوا هم گفت: از زمان تشکیل این نشست‌ها مسائل مهمی اتفاق افتاده که سبب حل مشکلات مردم شده است.

۷۵۰۷/۸۰۰۵/‏۱۹۲۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس