متیا بینوتو: در سیلورستون مدعی نخواهیم بود


فرمول یک ایران – متیا بینوتو مدیر تیم فرمول یک اسکودریا فراری بیان کرده است که احتمال بدست آمدن اولین برد این تیم در گرندپری بریتانیا 2019 ممکن نخواهد بود و در این گرندپری این تیم مدعی حاضر نخواهد شد. بینوتو در اینباره گفته است که: سیلورستون یکی از سخت ترین پیست های می باشد و یک تست واقعی برای تنظیمات و بالانس خودرو را به تصویر می کشد. شرایط...

فرمول یک ایران – متیا بینوتو مدیر تیم فرمول یک اسکودریا فراری بیان کرده است که احتمال بدست آمدن اولین برد این تیم در گرندپری بریتانیا 2019 ممکن نخواهد بود و در این گرندپری این تیم مدعی حاضر نخواهد شد.

بینوتو در اینباره گفته است که:

سیلورستون یکی از سخت ترین پیست های می باشد و یک تست واقعی برای تنظیمات و بالانس خودرو را به تصویر می کشد. شرایط تایرها نیز در این پیست حیاتی می باشد و میزان فرسایش آنها در طول مسابقه یک مسئله به شدت جدی در نظر گرفته می شود. ما احساس نمی کنیم که خودروی ما با پیست سیلورستون همخوانی داشته باشد اما در هر مسابقه این فصل دیدیم که می توان انتظار شرایط غیرقابل پیش بینی را داشت.

متیا بینوتو: در سیلورستون مدعی نخواهیم بودمتیا بینوتو: در سیلورستون مدعی نخواهیم بود سباستین فتل و مکس ورشتپن – اتریش 2019

او در مورد موضوعات جانبی نیز اضافه کرد:

ما یک سری تغییرات جزیی ایرودینامیکی را داریم و تلاش می کنیم که به توسعه خودرویمان کمک کنیم. این آخر هفته می تواند فرصت خوبی برای ما باشد تا بتوانیم به افزایش درک خود از اقدامات اخیر کمک کنیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط