تعبیر خواب فرش از دیدگاه تعبیرگران اسلامی و غربی


تعبیر خواب فرش از دیدگاه تعبیرگران اسلامی و غربی

تعبیر خواب فرش از دیدگاه معبرین اسلامی نشانه ایمان و عزت و بزرگی و دین می باشد و شما می توانید با توجه به جزئیاتی که در خواب خود مشاهده کرده اید نظیر جارو کردن فرش و شستن فرش و … رویای خود را از بین این تعابیر مختلف به راحتی تفسیر کنید. تعبیر خواب فرش چیست؟ اشیایی نظیر اتومبیل و فرش و چمدان و کیف و … که در عالم رویا مشاهده می شوند هر یک دارای...

تعبیر خواب فرش از دیدگاه معبرین اسلامی نشانه ایمان و عزت و بزرگی و دین می باشد و شما می توانید با توجه به جزئیاتی که در خواب خود مشاهده کرده اید نظیر جارو کردن فرش و شستن فرش و … رویای خود را از بین این تعابیر مختلف به راحتی تفسیر کنید.

تعبیر خواب فرش چیست؟

اشیایی نظیر اتومبیل و فرش و چمدان و کیف و … که در عالم رویا مشاهده می شوند هر یک دارای تعابیری می باشند این تعابیر می توانند روی زندگی بیننده رویا تاثیراتی را داشته باشند. در مطالب قبلی تعبیر خواب چمدان و تعبیر خواب کیف و تعبیر خواب پرده را مشاهده کردید در ادامه این مطلب تعبیر خواب فرش از دیدگاه معبران برجسته را مطالعه خواهید کرد که امیدواریم این تعابیر مورد توجه تان قرار بگیرند.

تعبیر خواب فرش از دیدگاه تعبیرگران اسلامی و غربی

تعابیر مختلف برای دیدن فرش در عالم رویا

۱. دیدن فرش در عالم رویا به حقیقت های زندگی بیننده رویا و راحتی وی اشاره دارد.
۲. اگر فردی در خواب ببیند که فرشی را به کمک شامپو یا آب و هر نوع ماده شوینده دیگر تمیز می کند و می شوید نشانه این است که وی در شغل خود پایداری و استحکامی را ایجاد می کند.
۳. اگر فردی در خواب مشاهده کند که فرشی را جارو یا گردگیری می کند بیانگر این است که بیننده رویا فقط به احساسات و درخواست ها و نیازهای سطحی کارمندان یا افراده خانواده خود اهمیت زیادی می دهد و وی با این طرز فکر کوته بینانه هیچ سودی را نمی تواند به دیگران یا خودش برساند بنابراین بهتر است اطرافیان خود را درک نماید.
۴. تعبیر خواب شستن و تمیز کردن فرش بیانگر افکار غلط و نابجای بیننده رویا می باشد که در برخورد و ارتباط با افراد گروه تاثیرگذار می باشد و مانع ایجاد رابطه ای سالم می شود.

تعبیر خواب فرش از دیدگاه تعبیرگران اسلامی و غربی

منوچهر مطیعی تهرانی

تعبیر خواب فرش بیانگر آبرو و حیثیت و اعتبار بیننده رویا می باشد.
اگر فردی در خواب اتاق های فرش شده و بزرگی را ببیند بیانگر این است که آبرو و اعتبار و حیثیت بیننده رویا در نزد افراد دیگر تامین می باشد و علاوه بر این دیدن این رویا به بیننده خواب می گوید که مردم در مورد وی قضاوت های خوبی را می کنند و براش احترام زیادی قائل می باشند.
اگر فردی در خواب ببیند که مکانی از اتاق یا خانه وی به صورتی فرش شده است که قسمتی از زمین دیده می شود بیانگر موقعیتی متزلزل برای بیننده رویا می باشد.
اگر فردی در خواب ببیند که اتاقی را با کمک زیلو فرش کرده و روی زیلو نیز قالی گران قیمتی را پهن کرده است بیانگر این می باشد که بیننده رویا صورتش را با سیلی سرخ نگه داشته و موقعیت وی خوب نیست ولی او ظاهرش را حفظ می کند.
اگر فردی در خواب ببیند که روی فرشی گرانبها را به کمک حصیر پوشانده نشانه این است که بیننده رویا موقعیت خوبی دارد ولی ظاهر وی به گونه ای است که مردم اعتباری به او نمی دهند.
اگر فردی در خواب ببیند که فرشی را به کسی می فروشد بیانگر این است به فردی که فرش را می خرد نیاز پیدا خواهد کرد و اگر فردی در خواب ببیند که فرشی را می خرد نشانه این است که بیننده رویا سود می برد مخصوصا اگر فرش خوش نقش و رنگ و از پشم باشد.

تعبیر خواب فرش از دیدگاه تعبیرگران اسلامی و غربی

ابن سیرین

تعبیر خواب فرش بیانگر دین و ایمان است.
اگر فردی در خواب ببیند که فرشی برای وی پهن شده است و متعلق به او است بیانگر این است که به اندازه آن بیننده رویا عمر طولانی همراه با معیشت خوش بدست می آورد.
اگر فردی در خواب ببیند که فرشی در جایی ناشناس پهن شده است و بیننده رویا نمی داند که آن فرش جای چه کسی می باشد بیانگر این است که حال و روز وی دگرگون می شود و در غربت نیز می میرد.
اگر فردی در خواب ببیند که فرش فروخته ای را به کسی بخشیده نشانه این است که دچار خطر می شود.

حضرت دانیال

اگر فردی در خواب ببیند که فرشی را پهن کرده است نشانه این است که عمر وی طولانی می شود و هر چقدر فرش بزرگتر باشد تعبیر آن بهتر می باشد.

تعبیر خواب فرش از دیدگاه تعبیرگران اسلامی و غربی

ابراهیم کرمانی

اگر فردی در خواب ببیند که پادشاه فرشی را پهن کرده بیانگر این است که مال دنیا برای وی گسترده خواهد و عمر بیننده رویا نیز طولانی می شود.

جابر مغربی

اگر فردی در خواب ببیند که فرش قرمز رنگ است نشانه عشرت برای بیننده رویا می باشد.
تعبیر دیدن فرش سیاه و کبود در عالم رویا بیانگر اندوه و غم برای بیننده خواب است.
تعبیر دیدن فرش زرد نشانه بیماری برای بیننده رویا است.
اگر فردی در خواب فرش سفید ببیند نشانه روزی حلال برای بیننده رویا می باشد.
اگر فردی در خواب ببیند که فرش خانه وی سوخته است نشانه این می باشد که درهای رزق و روزی به روی بیننده رویا بسته می شود و حال و روز وی بد می گردد.
اگر فردی در خواب فرش پاره و کهنه ببیند نشانه این است که زندگی برای بیننده رویا سخت می شود.
اگر فردی در خواب فرشی تمیز و بزرگ و نو ببیند نشانه این می باشد که نعمت و مال بیننده رویا زیاد می شود.

تعبیر خواب فرش از دیدگاه تعبیرگران اسلامی و غربی

امام جعفر صادق

تعبیر دیدن فرش در عالم رویا از دیدگاه امام جعفر صادق بر ۶ وجه زیر می باشد :

مقام و عزت و جاه والایی و بزرگی مرتبه و رتبه عمر طولانی مال تحسین و تعریف و ستایش به اندازه بزرگی فرش

تعبیر خواب فرش از دیدگاه تعبیرگران اسلامی و غربی

در این مطلب با تعبیر خواب فرش در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی بودیم که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را ببرید و بتوانید خوابی را که دیده اید به راحتی تفسیر نمایید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!