خبری عجیب درباره معارفه آنتوان گریزمان در بارسا


تقریبا هیچ شانسی وجود ندارد که رونمایی رسمی از آنتوان گریزمان در بارسا با حضور هواداران این باشگاه باشد. نوشته خبری عجیب درباره معارفه آنتوان گریزمان در بارسا اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

خبری عجیب درباره معارفه آنتوان گریزمان در بارسا

مارکا: مراسم معارفه گریزمان بدون تماشاگر شد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۷:۱۷
خبری عجیب درباره معارفه آنتوان گریزمان در بارسا

تقریبا هیچ شانسی وجود ندارد که رونمایی رسمی از آنتوان گریزمان در بارسا با حضور هواداران این باشگاه باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از مارکا، دیگر چیزی تا رسمی شدن انتقال آنتوان گریزمان به بارسا نمانده است. بارسا تا فردا یا نهایتا دوشنبه، ۱۲۰ میلیون یورو بند فسخ این بازیکن را پرداخت خواهد کرد. اگر تاکنون چنین اتفاقی رخ نداده، به علت تلاش بارسا برای پیدا کردن بهترین راه حل برای پرداخت این پول است تا کمترین ضرر مالیاتی به گریزمان و باشگاه وارد شود.

اگر این مبلع تا فردا واریز شود، شنبه رسما از گریزمان در بارسا رونمایی خواهد شد و او یکشنبه در تمرینات پیش فصل حضور خواهد یافت. مراسم معارفه گریزمان تحت هر شرایطی بدون تماشاگر خواهد بود.

از یک سو زمین چمن نوکمپ برای بازسازی تخریب شده و از سوی دیگر باشگاه دوست ندارد مراسم معارفه او با حاشیه همراه باشد. هنوز بسیاری از هواداران بارسا از گریزمان به خاطر اتفاق سال گذشته دلخور هستند. او که با بارسا به توافق رسیده بود، در نهایت با انتشار یک مستند جنجالی خبر از تمدیدش با اتلتیکو مادرید داد که خشم بارسایی ها را به دنبال داشت.

یک گزینه دیگر برای معارفه با تماشاگر گریزمان، برگزاری این مراسم در مینی استادی بود اما این ورزشگاه کوچک نیز درگیر یک برنامه فوتبالی دیگر است.

تا به اینجا شاهد دو مراسم معارفه در بارسا بوده ایم. اولی فرانکی دی یونگ که با حضور ۲۰ هزار هوادار در نوکمپ برگزار شد و دومی نتو که بدون تماشاگر بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته