رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی معرفی شد


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی معرفی شد

گروه سیاست و اقتصاد ــ مراسم معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، ظهر امروز، 20 تیر ماه، با حضور قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، در این مراسم از زحمات محسن شکرنیا تقدیر و طاهر بخشایی به‌عنوان رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی معرفی شد‌.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی معرفی شد

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، ظهر امروز، ۲۰ تیر ماه، در مراسم معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربابجان غربی، با تاکید بر اینکه اساس اسلام معنویت و اساس معنویت خداوند است، اظهار کرد: باید در اصول تبلیغات، خدواند را در نظر بگیریم و در تبلیغات نیز نماد اسلامی خداوند مطرح باشد.

وی ادامه داد: محسن شکرنیا، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مدیری لایق و بسیار جدی در کارهای خود بود و مراسمات با پیگیری ایشان در استان به‌صورت بسیار عالی برگزار می‌گردید.

قریشی با اشاره به اینکه طاهر بخشایی امتحان خود را در عرصه مختلف کاری پس داده و لایق ریاست چنین کاری است، خاطرنشان کرد: امید است که خداوند متعال نیز به ایشان توفیقات روزافزون داده و با تلاش سعی در شاهد حرکات پرشتاب دیگری باشیم.

وی با اشاره به تاکیدات امام راحل نیز بر فعالیت‌های این نهاد تاکید فراوانی داشتند، تصریح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از یادگاران دوران رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) بوده و مقام معظم رهبری نیز همین روند را به پیش بردند.

وی خاطرنشان کرد: کشور ما براساس منویات رهبری شرایط و مشکلات سختی را پشت سر گذاشته و مردم ایران نیز همواره با صلابت در صحنه حضور داشته‌ و موجب عقب‌نشینی دشمنان شده‌اند و در این بین، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز اقدامات ارزشمندی انجام داده و امروز کشور در بالاترین سطح از انسجام خود قرار دارد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حمید مجد خیر سرش