بدهی و طلاق کار دست ستاره تنیس داد/ جام‌های بوریس بکر حراج شد


بدهی و طلاق کار دست ستاره تنیس داد/ جام‌های بوریس بکر حراج شد

ستاره سابق دنیای تنیس برای پرداخت بدهی‌های خود مجبور به حراج جام‌ها و جوایز خود شد.

بدهی و طلاق کار دست ستاره تنیس داد/ جام‌های بوریس بکر حراج شدبه گزارش فانوس، بوریس بیکر ستاره سابق دنیای تنیس که سال ۲۰۱۷ اعلام ورشکستگی کرده بود، برای بازپرداخت بدهی‌های خود چاره‌ای جز حراج افتخارات خود ندید.

۸۲ قلم از جام‌ها و لوازم شخصی این تنیسور آلمانی از جمله جواهرات، ساعت و... در حراجی ویلزهاردی لندن به صورت اینترنتی از تاریخ ۲۴ ژوئن تا ۱۱ جولای، به حراج گذاشته شد. بخشی از بدهی‌های بیکر مربوط به طلاق همسرش بود.
از جمله جام‌هایی که به حراج گذاشته شد می‌توان به جام قهرمانی او در رقابت‌های تنیس ویمبلدون اشاره کرد که بیکر سال ۱۹۸۵ و در سن ۱۷ سالگی آن را تصاحب کرد و جوانترین قهرمان این رقابت‌ها لقب گرفت.

کسب مدال طلای دوبل المپیک و سه دوره قهرمانی در ویمبلدون نیز از دیگر افتخارات بکر است. بدهی‌های بیکر بالغ بر ۵۶ میلیون یورو است.

بهترین تنیسور سال ۱۹۸۹ جهان، در دوران بازیگری خود ۴۹ عنوان قهرمانی و بیش از ۲۰ میلیون یورو جایزه نقدی به دست آورده بود. این تنیسور آلمانی بخاطر بدهی به کسانی که در ویلای او در ماریوکا کار کرده بودند، در اسپانیا محاکمه شد.
همچنان در سوئیس به دلیل پرداخت نکردن حق الزحمه کشیشی که مراسم ازدواج او را در سال ۲۰۰۹ انجام داد، دادگاهی شد.

سال ۲۰۰۲ دادگاه آلمانی بیکر را به دلیل فرار مالیاتی ۱.۷ میلیون یورویی به ۲ سال زندان محکوم کرد.

بکر ۵۱ ساله که سال ۱۹۹۹ بازنشسته شد و پس از آن سه سال مربیگری نواک جووکویچ صرب را بر عهده داشت، در حال حاضر در رشته تنیس گزارش می‌نویسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس