دیوید فینچر زندگینامه نویسنده «همشهری کین» را می‌سازد


دیوید فینچر زندگینامه نویسنده «همشهری کین» را می‌سازد

گری اولدمن در نقش نویسنده «همشهری کین» مقابل دوربین دیوید فینچر می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دیوید فینچر کارگردانی فیلمی زندگینامه‌ای را درباره هرمن منکیویچ نویسنده فیلمنامه «همشهری کین» انجام می‌دهد. قرار است گری اولدمن در نقش این شخصیت بازی کند.

این فیلم با عنوان «منک» بر مبنای فیلمنامه‌ای به قلم پدر فقید دیوید فینچر ساخته می‌شود. جک فینچر این فیلمنامه را پیش از فوتش در سال ۲۰۰۳ نوشته بود.

داستان اصلی فیلم درباره چگونگی نوشته شدن فیلمنامه «همشهری کین» توسط منکیویچ است که به یکی از مهمترین فیلم‌های تاریخ سینما بدل شد. او این فیلم‌نامه را در همراهی با خود اورسن ولز به عنوان کارگردان فیلم نوشت.

با وجود همه موفقیت‌های فیلم، تنها فیلمنامه آن موفق به کسب جایزه اسکار شد. این فیلم قرار است به صورت سیاه و سفید ساخته شود و تولید آن از نوامبر آغاز می‌شود.

فینچر از تهیه‌کنندگان فیلم خواهد بود.

«منک» اولین فیلم بلند فینچر پس از ساخته شدن «دختر رفته» با بازی بن افلک و رزاموند پایک است. او از آن زمان با همکاری نتفلیکس چند برنامه تلویزیونی مانند کارگردانی دو قسمت از فصل اول «خانه پوشالی»، «شکارچی ذهن» و «عشق، مرگ و ربات‌ها» را انجام داد.

اولدمن سال پیش جایزه اسکار را برای ایفای نقش وینستون چرچیل در «سیاه‌ترین ساعت» برد. او پس از آن در چند فیلم بازی کرده که فیلم استیون سودربرگ و «زن در پنجره» برای نتقلیکس از جمله آنها بوده است.

منبع: ورایتی

۲۵۸۲۵۸
کد خبر 1278710

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا