مرسدس: کلید موفقیت در آزاد بودن لوییس همیلتون است


فرمول یک ایران – به گفته مدیر تیم مرسدس، توتو ولف، رها کردن لوییس همیلتون به حال خودش و آزاد بودن او در انجام کار هایی غیر از فرمول یک و رانندگی، دلیل رقابت سرسختانه لوییس برای ششمین قهرمانی جهان است. همیلتون با وجود قهرمانی با مکلارن در سال 2008، تصمیم گرفت تیمش را تغییر دهد و در سال 2013 به مرسدس پیوست. این تغییر نتیجه بسیار خوبی داشت و لوییس...

فرمول یک ایران – به گفته مدیر تیم مرسدس، توتو ولف، رها کردن لوییس همیلتون به حال خودش و آزاد بودن او در انجام کار هایی غیر از فرمول یک و رانندگی، دلیل رقابت سرسختانه لوییس برای ششمین قهرمانی جهان است.

همیلتون با وجود قهرمانی با مکلارن در سال 2008، تصمیم گرفت تیمش را تغییر دهد و در سال 2013 به مرسدس پیوست. این تغییر نتیجه بسیار خوبی داشت و لوییس همیلتون توانست 4 قهرمانی دیگر هم به دست بیاورد. البته در مورد این فصل، احتمالا ششمین قهرمانی هم در راه است.

لوییس همیلتون به نسبت دیگر رقبا، در صنعت های بیشتری همچون صنعت مد یا موزیک حضور داشته و با وجود آن جت شخصی، سبک زندگی خاص خودش را دارد. با وجود فعالیت در این زمینه ها، لوییس می تواند برای چند روز از فرمول یک فاصله بگیرد.

از نظر توتو ولف، تمام این فعالیت ها دلیل موفقیت همیلتون است:

از همه مهم تر این است که ما بدانیم هر فردی شخصیت خاص خودش را دارد و برای عملکرد خوب، به شرایط مخصوصی احتیاج دارد. لوییس از دسته افرادی است که باید بتواند علاقه مندی های دیگرش را دنبال کند.

و به جای اینکه ما او را محدود کنیم و از لوییس بخواهیم که همانند راننده ها سر وقت باشد یا سر وقت بخوابد و آهنگ ضبط نکند، به او آزادی عمل دادیم و من خیلی زود فهمیدم که اگر بگذاریم او علاقه مندی هایش را دنبال کند، عملکردش در پیست بهتر می شود.

من احساس می کنم او می خواهد ذهنش برای مدتی درگیر رقابت ها نباشد. اگر لوییس بتواند از صنعت مد لذت ببرد یا چند آهنگ بخواند یا با دوستانش به اسکی برود، به رقابت ها فکر نمی کند و می تواند قوی تر و پر انرژی تر برگردد.

مرسدس: کلید موفقیت در آزاد بودن لوییس همیلتون است

مرسدس: کلید موفقیت در آزاد بودن لوییس همیلتون است

در جایگاه های شغلی قبلی فهمیدم که باید افرادی که عملکرد خاصی دارند را قبول داشت و گاهی اوقات سازنده ترین افراد که می توانند از بقیه بهتر باشند و در سطح دیگری رقابت کنند، همان افراد خاص هستند. و شما باید بتوانید این موضوع را بپذیرید.

اگر این موضوع را برای رقابت پر طرفدار انگلستان، راگبی، در نظر بگیریم شما به اعضای اصلی تیم احتیاج دارید تا بتوانید رقابت کنید اما احتمالا متوجه می شوید که افراد خاص و با استعداد اند که نتیجه را تغییر می دهند. این افراد معمولا نمی توانند در چهارچوب قرار بگیرند.

اما در مورد لوییس ما عاشق شخصیت او هستیم و او مشخصا یک ورزشکار فوق العاده است و ما توانستیم او را با سازمان تیم هماهنگ کنیم. و او توانسته همه ما را تحت تاثیر قرار دهد و ما را با خودش همراه کند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستار سنگدل پس از قتل فجیع پیرزن پسر معلولش را در اتاق زندانی کرد / کشف جسد در کمد دیو...