قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) 4 طرح عمرانی در تبریز اجرا می‌کند


قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) 4 طرح عمرانی در تبریز اجرا می‌کند

تبریز - ایرنا - چهار طرح بزرگ عمرانی با امضای تفاهم نامه ای بین شهرداری تبریز و قرارگاه خاتم الانبیا(ص) به ارزش 31 هزار میلیارد ریال به زودی اجرایی می‌شود.

به گزارش ایرنا، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء روز پنجشنبه در تبریز با بیان اینکه این نهاد با اجرای طرح‌های مختلف در سطح کشور با تمام ظرفیت در خدمت توسعه ایران اسلامی است، گفت: در هفته‌های آینده با برگزاری مراسم کلنگ زنی، اجرای ۴ طرح در تبریز وارد مرحله عملیاتی می‌شود.

سعید محمد اسلامی اظهار داشت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) پروژه‌های زیادی در آذربایجان شرقی اجرا کرده یا در حال اجراست.

وی خط ۲ قطارشهری تبریز را از جمله پروژه‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در شهر تبریز اعلام کرد و ادامه داد: این پروژه دارای برخی مسائل و مشکلات است که با کمک شهرداری تبریز رفع می‌شود.

شهردار تبریز نیز در این مراسم گفت: احداث پارک بزرگ تبریز آرزوی دیرین شهروندان است و با تحقق آن فضای سبز و فضای تفریحی قابل توجهی در غرب این شهر ایجاد می‌شود.

ایرج شهین باهر، افزود: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا به علت داشتن متخصصان کاربلد و ماشین آلات جدید و به روز، مجموعه‌ای توانمند محسوب می‌شود و می‌تواند در وضعیت اقتصادی فعلی حامی خوبی برای شهرداری‌ها باشد.

امروز تفاهم نامه احداث پارک بزرگ تبریز، توسعه مرکز دفن بهداشتی زباله، احداث قطار برقی شهری (تراموا) و تکمیل بزرگراه ولایت به ارزش ۳۱ هزار میلیارد ریال از سوی شهردار تبریز و فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا امضا شد.

۸۰۲۳/‏۳۰۷۱

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیب غفوریان پربازدید شد!