برتری انقلاب اسلامی به تفکر بسیجی است


برتری انقلاب اسلامی به تفکر بسیجی است

اصفهان- ایرنا - نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان گفت: برتری انقلاب اسلامی به نیروی انسانی دارای تفکر بسیجی است و این تفکر باید همواره حفظ شود.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان افزود: به طور قطع آمریکا و استکبار از نظر مالی، تجهیزات، تسلیحات و امکانات بر ایران برتری دارد ولی در یک بعد پایین تر از ما هستند.
وی تاکید کرد: برغم این برتری و ۴۰ سال توطئه و تلاش برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی این انقلاب همواره رشد داشته است و هم از نظر علمی و هم تجهیزات نظامی و ی را منطقه ای رشد داشته ایم.
امام جمعه اصفهان اظهارداشت: در اول انقلاب دشمن می ترسید که کسی به ما سلاح بفروشد و حالا می ترسند که ما به کشوری سلاح بفروشیم.
وی ادامه داد: رشد و اعتلای ایران اسلامی به گونه ای است که به تعبیر قرآن خود بوجود آورندگان انقلاب هم از این رشد تعجب می کنند.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تصریح کرد: علت رشد ما نیروی انسانی مومن بود که ما را در دفاع مقدس و دفاع از حرم به پیروزی رساند که همان تفکر بسیجی است.
وی با بیان اینکه وحشت آمریکا از بسیج است، تصریح کرد: بسیجی یعنی انسان مومنی که هم افق با اندیشه امام و رهبر است و لذا تربیت چنین عنصری نیازمند آموزش سیاسی، دینی و نظامی است.
وی تاکید کرد: یک نیروی سازمان یافته در بسیج زمانی مفید است که مومن و بصیر باشد زیرا نیروی مومن و عالم نیاز امروز ما است و به طور قطع تربیت چنین فردی که هر دو جهت بصیرت و علم در او متجلی شود، مشکل است.
آیت الله طباطبایی نژاد ادامه داد: وجود سردار غلامرضا سلیمانی دراین مدت که در اصفهان بود، مایه خیر برکت بود و امیدواریم در مسند جدیدی که قرار می گیرد مایه خیر باشد.
همچنین سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده سابق سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در این مراسم، اظهارداشت: کارهای انجام نشده بسیاری بر دوش ما باقی مانده است.
فرمانده جدید سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در این مراسم تصریح کردد: شجره طیبه بسیج تنها نهادی است که می تواند انقلاب را بیمه کند.
سردار مجتبی فدا ابراز امیدواری کرد با کمک و آحاد بسیجیان، خانوادهای شهدا و ایثارگران بتوانیم در صحنه عمل به سمت تحقق آرمان های انقلاب اسلامی حرکت کنیم.
در پایان این مراسم سردار مجتبی فدا به عنوان فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان و سرهنگ پاسدار علی مقوا ساز به عنوان جانشین معرفی شدند.
سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده پیشین سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان با حکم رهبر انقلاب به ریاست سازمان بسیج مستضعفین منصوب شد.

۶۰۲۶/‏ ‏‬ ۷۱۳۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی