آخرین وضعیت رئالی شدن نیمار !


به نظر می رسد رئال مادرید تحت هیچ شرایطی خواهان جذب نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن نیست. نوشته آخرین وضعیت رئالی شدن نیمار ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

آخرین وضعیت رئالی شدن نیمار !

رئال مادرید به هیچ وجه نیمار را نمی خواهد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۳:۵۱
آخرین وضعیت رئالی شدن نیمار !

به نظر می رسد رئال مادرید تحت هیچ شرایطی خواهان جذب نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

از زمان آغاز شایعات احتمال جدایی نیمار از پاری سن ژرمن، رسانه ها از رئال مادرید نیز به عنوان یکی از مقاصد احتمالی نیمار نام بردند اما نشریه آ.اس اعلام کرد کهکشانی ها هیچ برنامه ای برای خرید این بازیکن ۲۷ ساله برزیلی ندارند.

نیمار در گذشته بازیکن مورد علاقه فلورنتینو پرز بود و رئیس باشگاه تا آستانه جذب وی نیز پیش رفت اما نام نیمار جایی در فهرست زین الدین زیدان ندارد و انتقال او به برنابئو منتفی شده است.

آ.اس در گزارشی خود مدعی شد در برنابئو هیچ برنامه ای برای خرید نیمار وجود ندارد. اگرچه باشگاه پاری سن ژرمن با توجه به رابطه بدی که بارسلونا دارد ترجیح می دهد نیما‌ر را به رئال مادرید بفروشد، اما این باشگاه تا به امروز هیچ مذاکره مستقیم و غیرمستقیمی با مدیر برنامه های نیما‌ر نداشته و خواهان جذب او نیست.

اگر رئال مادرید خواهان جذب یک بازیکن از پاری سن ژرمن باشد، نام او کیلیان امباپه است که از نظر بازاریابی و پرستیژ بهترین گزینه برای این تیم است اما با توجه به قرارداد این ستاره فرانسوی تا سال ۲۰۲۲، به نظر می رسد حداقل امسال شانسی برای خرید امباپه از پاری سن ژرمن وجود ندارد و این انتقال به فصول بعد موکول خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار