واکنش لمپارد به اولین تساوی چلسی با حضور او


فرانک لمپارد، سرمربی جدید چلسی، معتقد است که علی رغم توقف تیمش در اولین حضور او روی نیمکت آبی های لندن، نشانه های خوبی برای روزهای پیش رو داشت. نوشته واکنش لمپارد به اولین تساوی چلسی با حضور او اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

واکنش لمپارد به اولین تساوی چلسی با حضور او

لمپارد: باید بازیکنانم را بیشتر تحت فشار بگذارم
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۴:۱۸
واکنش لمپارد به اولین تساوی چلسی با حضور او

فرانک لمپارد، سرمربی جدید چلسی، معتقد است که علی رغم توقف تیمش در اولین حضور او روی نیمکت آبی های لندن، نشانه های خوبی برای روزهای پیش رو داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لمپارد که به تازگی به عنوان سرمربی جدید چلسی معرفی شد، شب گذشته در اولین دیدار روز نیمکت این تیم در دیداری دوستانه مقابل تیم ایرلندی بوهمیانز به تساوی ۱-۱ رسید.

علی رغم توقف در اولین دیدار، لمپارد با خوش بینی به روزهای پیش رو نگاه می کند.

لمپارد به خبرنگاران گفت:

” بازی خوبی بود. ما از حمایت خوبی برخوردار بودیم و از کسانی که برای تماشای بازی آمدند، تشکر می کنم. بازی اولِ دشواری بود زیرا مدت زیادی نیست که ما تمرینات را شروع کردیم.

ما چند روز است که به تمرینات برگشتیم بنابراین کمی روی بازیکنان فشار بود و ما روی آنها خیلی سخت کار کردیم. من از نتیجه راضی هستم.

مسئله ما آمادگی بدنی است و من می خواهم آنها را کمی بیشتر تحت فشار قرار بدهم. پیش فصل همین است و اگر هرچه زودتر به سختی که می خواهیم برسیم، بهتر است. ما می خواهیم در بازی های مان پیروز شویم، همانطور که همه می خواهند اما مسئله این نیست.

مسئله این است که همه به آمادگی مطلوب برسند و تمام تلاش شان را بکنند. فکر می کنم عملکرد بعضی از بازیکنان، به ویژه بازیکنان جوان تر، واقعا خوب بود.

من واقعا راضی هستم. ما استاندارد بالایی داریم و آنها را نشان دادیم. ما در بازی مان نیاز به شدت بیشتری داریم و من از سختکوشی و نگرش آنها راضی هستم.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...