یارگیری به موقع تیم سپیدرود با هدایت نظرمحمدی


تیم فوتبال سپیدرود با هدایت علی نظرمحمدی تمرینات خود و یارگیری را به موقع شروع کرده است. نوشته یارگیری به موقع تیم سپیدرود با هدایت نظرمحمدی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

یارگیری به موقع تیم سپیدرود با هدایت نظرمحمدی

سپیدرود با هدایت علی نظرمحمدی تمرینات و یارگیری را به موقع شروع کرد
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۵
یارگیری به موقع تیم سپیدرود با هدایت نظرمحمدی

تیم فوتبال سپیدرود با هدایت علی نظرمحمدی تمرینات خود و یارگیری را به موقع شروع کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با پایان رسیدن رقابت های لیگ هجدهم مجددا سپیدرود خود را در لیگ دسته اول دید. شمالی ها نتوانستند در هفته های پایانی لیگ برتر مجوز بقا را بگیرند. سرخپوشان شمالی در ابتدای راه به سراغ علی نظر محمدی رفتند تا این مربی را مجددا به جمع خود برگردانند.

سپیدرود با دو قهرمانی متوالی در لیگ دسته اول و لیگ دسته دوم موفق شده بود به لیگ برتر برسد و علی نظر محمدی نیز چهره ای درخشان برای هواداران این تیم به شمار می رود. به هر حال آن ها در لیگ یک حضور دارند و به خوبی توانستند این موضوع را درک کنند و به موقع تمرینات و یارگیری را آغاز کردند.

سرمربی جوان رشتی ها در ابتدای یار گیری سعی کرد بازیکنانی که در فصل گذشته برای این تیم موثر ظاهر شده بودند را نگه دارد و پویا نزهتی، جواد آقایی پور، میثم فردوسی و چند بازیکن از فصل گذشته با سپیدرود تمدید کردند.

با این وجود نفراتی که تصمیم به تمدید گرفته بودند تنها برای فصل بعد پاسخگو نبودند و به همین منظور باشگاه تصمیم به جذب چند بازیکن جدید گرفت. رضا درویشی، محمدرضا زینال خیری، امید سام کن، محمود خمیسی، ایمان شوریابی، مهیار نوری، بهنام لایقی فر و … جهت تقویت سپیدرود از شهرهای دیگر به رشت آمدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن