پذیرش دانشجوی جدید در دانشکده علوم قرآنی سبزوار از 5 مرداد


پذیرش دانشجوی جدید در دانشکده علوم قرآنی سبزوار از 5 مرداد

گروه شهرستان‌ها ــ مسئول روابط عمومی دانشکده علوم قرآنی سبزوار گفت: بعد از دو سال وقفه در پذیرش دانشجوی جدید دانشکده علوم قرآنی سبزوار این دانشکده با انتقال به محل جدید در سال تحصیلی 98-99 پذیرای دانشجویان علوم قرآنی خواهد بود.

پذیرش دانشجوی جدید در دانشکده علوم قرآنی سبزوار از 5 مردادمهدی صانعی، مسئول روابط عمومی دانشکده علوم قرآنی سبزوار در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، با بیان اینکه بعد از دو سال وقفه در پذیرش دانشجو با ساخت محل جدید این دانشکده توسط خیرین در سبزوار این دانشکده قرآنی مجاز به جذب دانشجو از طریق آزمون سراسری و بدون کنکور شده است، گفت: از سال 95 به دلیل مشکلات موجود از نظر کمبود مکان و مشکلات دیگری که رخ داد، جذب دانشجو متوقف شده بود و در سال جاری دانش‌آموزان سال دوازدهم و دیپلمه‌های نظام قدیم می‌توانند از طریق آزمون سراسری و حضوری براساس سوابق تحصیلی در این دانشکده قرآنی ثبت‌نام کنند.
وی با اشاره به ارائه خدمات خوابگاهی و رفاهی رایگان به دانشجویان در محل جدید این دانشکده قرآنی واقع در جوار دانشگاه حکیم سبزواری در این شهرستان افزود: ثبت‌نام حضوری از پنجم مرداد تا پانزدهم همان ماه در محل این دانشکده و ثبت‌نام اینترنتی از طریق سازمان سنجش از دهه آخر مرداد با انتخاب رشته قبول‌شدگان در کنکور سراسری آغاز خواهد شد.
صانعی با اشاره به جذب و پذیرش دانشجویان برای تحصیل در رشته علوم قرآنی گفت: مطالعات قرآنی، مطالعات حدیث، تربیت دبیری قرآن، تربیت مربی قرآن آموزش و پرورش و رشته فرهنگ و رسانه از رشته‌هایی است که پذیرفته شدگان می‌توانند در آن به تحصیل بپردازند.
وی با بیان اینکه در سال جاری پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی پیوسته به‌صورت روزانه و شبانه خواهد بود، اضافه کرد: این دانشکده قرآنی داری 12 هزار جلد کتب تخصصی و عمومی علوم قرآنی است که برخی از اساتید و دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری نیز از آن استفاده می‌کنند.
مسئول روابط عمومی دانشکده علوم قرآنی سبزوار افزود: پذیرش دانشجو در این دانشکده قرآنی از میان همه مقاطع تحصیلی از جمله رشته‌های تجربی، ریاضی و علوم انسانی خواهد بود. دانشجویان در زمان تحصیل می‌توانند از وام دانشجویی و امکانات رفاهی این دانشکده قرآنی در سبزوار برای تحصیل استفاده کنند و اگر پرسشی در خصوص ثبت‌نام داشتند با شماره تلفن‌های 09155723686 – 9196677135- 09055083512 تماس بگیرند و از راهنمایی مسئولان در این رابطه بهره‌مند شوند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله مرگبار شرور خطرناک به 2 مرد جلوی جگرکی در شهریار / این قاتل 2 سال زندگی پنهانی داش...