مهاجم فولاد : با فولاد توافق کردم، چون در این تیم موفق بودم


مهاجم برزیلی فولاد خوزستان گفت: تعریف آقای نکونام را خیلی شنیده‌ام. ایشان مربی جوان، اما کاربلدی هستند و برای موفقیت در تیم خیلی سخت و جدی کار می‌کنند. نوشته مهاجم فولاد : با فولاد توافق کردم، چون در این تیم موفق بودم اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

مهاجم فولاد : با فولاد توافق کردم، چون در این تیم موفق بودم

لوسیانو پریرا :تعریف نکونام را خیلی شنیده‌ام
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۲:۵۳
مهاجم فولاد : با فولاد توافق کردم، چون در این تیم موفق بودم

مهاجم برزیلی فولاد خوزستان گفت: تعریف آقای نکونام را خیلی شنیده‌ام. ایشان مربی جوان، اما کاربلدی هستند و برای موفقیت در تیم خیلی سخت و جدی کار می‌کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لوسیانو پریرا که در لیگ هجدهم آمار قابل قبولی داشت و به‌طور مشترک با کی‌روش استنلی به عنوان آقای گلی دست یافت در خصوص تمدید قراردادش با فولاد حرف زد.

* چطور شد باز هم در فولاد ماندی و با این تیم قراردادت را تمدید کردی؟

لوسیانو پریرا :

از چند تیم پیشنهاد داشتم که یکی از آن‌ها فولاد بود. همه را خوب بررسی کردم و در این بین، چون در فولاد بودم و در این تیم فصل موفقی را پشت سر گذاشتم از همین‌رو تصمیم گرفتم در این تیم بمانم و موفقیت‌های قبلی‌ام را تکرار کنم.

* باز هم در جنگ آقای گلی موفق می‌شوی؟

لوسیانو پریرا :

همه مهاجمان می‌جنگند که اولویت اول وظیفه‌شان را به‌نحو‌احسن انجام بدهند و در گلزنی موفق عمل کنند، اما حتماً موضوع مورد علاقه هر مهاجمی کسب عنوان آقای گلی است که شیرین‌ترین و بهترین هدیه است؛ از همین‌رو من هم تمام تلاشم را انجام می‌دهم و برای کسب عنوان آقای گلی هم ناامید نیستم هر چند که می‌دانم هر سال رقابت در لیگ سخت‌تر و فشرده‌تر می‌شود.

* در لیگ قبلی نتوانستید سهمیه کسب کنید؛ با نکونام چه رده‌ای کسب می‌کنید؟

لوسیانو پریرا :

تعریف آقای نکونام را خیلی شنیده‌ام. ایشان مربی جوان، اما کاربلدی هستند و برای موفقیت در تیم خیلی سخت و جدی کار می‌کنند تا بیشترین موفقیت‌ها را کسب کنند از همین‌رو با تیم خوبی که مربی‌مان بسته، می‌توانیم بیشترین موفقیت‌ها را به دست آورده و حتی برای کسب سهمیه هم بجنگیم. من فکر می‌کنم به نسبت فصل قبل تیم پرقدرت‌تری داریم و حتماً می‌توانیم به مراتب رده‌ای بهتر از فصل قبل را کسب کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان