مجرم جنسی آمریکایی، ملانیا را به ترامپ معرفی کرده است


مجرم جنسی آمریکایی، ملانیا را به ترامپ معرفی کرده است

جفری اپستین، میلیاردر و مجرم جنسی آمریکایی، مدعی شد او همسر کنونی رئیس‌جمهور آمریکا را به دونالد ترامپ معرفی کرده است.

مجرم جنسی آمریکایی، ملانیا را به ترامپ معرفی کرده استبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، جفری اپستین، میلیاردر آمریکایی که به اتهام‌های آزار جنسی و همچنین قاچاق کودکان به منظور سوء‌استفاده جنسی از آن‌ها متهم است، گفت او همسر کنونی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، را معرفی کرده است.

روزنامه نیویورک تایمز در این خصوص نوشت از زمان به قدرت رسیدن دونالد ترامپ در سال ۲۰۱۶، اپستین بار‌های با افتخار مدعی شده او ملانیا را به ترامپ معرفی کرده است. این در حالی است که ملانیا ترامپ گفته نخستین بار در سال ۱۹۹۸ در یک مهمانی در باشگاه «کیت کت» در منهتن ترامپ را دیده است. بنا به گفته ملانیا، در آن زمان ترامپ که از همسر دوم خود جدا شده بود از ملانیا ترامپ شماره تلفن خواسته است.

پلیس اف‌بی‌آی چند روز پیش جفری اپستین را به جرم قاچاق کودکان در فلوریدا و نیویورک و سوءاستفاده جنسی از آن‌ها دستگیر کرد. این میلیونر آمریکایی که پیش از این نیز با نام مجرم جنسی شناخته می‌شد به آزار جنسی بیش از ۳۰ دختر که زیر سن قانونی بودند متهم است. به گفته دادستان ها، اپستین که اکنون ۶۶ سال سن دارد، در طی این سال‌ها مشغول به انجام جرایم جنسی با زنان جوان می‌شد، و هر بار به آن‌ها صد‌ها دلار پول نقد می‌داد. وی همچنین از برخی از دختران درخواست می‌کرد تا دیگر دختران را به این کار جذب کنند.

به گفته دادستان ها، بسیاری از این دختر‌ها هنوز به سن قانونی نرسیده بودند. در کیفرخواست صادر شده همچنین آمده است اپستین به دختران بابت جذب قربانیان جدید، پول پرداخت می‌کرد.

اکنون اگر اپستین در خصوص اتهام قاچاق جنسی و تبانی در قاچاق جنسی مجرم شناخته شود، مجموعا به ۴۵ سال حبس محکوم خواهد شد. این درحالی است که او نزدیک به بیست سال دوست دونالد ترامپ بوده است. اما پس از دستگیری اخیر، رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شده به دلیل برخی از اختلافات، ده سال است که با اپستین صحبت نکرده است. با این حال، در سال ۲۰۰۲، ترامپ به مجله نیویورک گفته بود اپستین «از زندگی اجتماعی‌اش لذت می‌برد.»

ارتباط اپستین با مقامات ارشد آمریکا تنها به ترامپ خلاصه نمی‌شود. او سال‌ها با بیل کلینتون، رئیس‌جمهور اسبق آمریکا، نیز رابطه داشته است. اما کلینتون نیز مانند ترامپ مدعی شده است چیزی درباره «جنایات وحشتناک» اپستین نمی‌داند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !