تلاش در زمینه فرهنگ یک نوع جهاد است


تلاش در زمینه فرهنگ یک نوع جهاد است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جهاد مصادیق مختلفی دارد، گفت: در دنیای امروز که دشمن ارزش‌های جمهوری اسلامی را هدف قرار داده است، تلاش در زمینه فرهنگ نمونه‌ای از جهاد است.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه قم، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور صبح امروز در اختتامیه دومین جشنواره سرود رضوی که در تالار مرکزی قم برگزار شد، عنوان کرد: حضرت معصومه(س) کریمه اهل بیت و امام رضا(ع)، امام رئوف است و ما هرچه داریم از این خاندان است؛ باید در مشرف شدن به حرم حضرت معصومه(س) ادب حضور را رعایت کنیم.

وی افزود: نعمت‌های الهی و ارزش‌هایی که خداوند عطا فرموده است باید برای تقویت و ترویج فرهنگ اهل بیت و تعمیق عشق به اهل بیت استفاده شود؛ یک نغمه خوش و یک سرود که با مضامین الهی و دینی باشد، جان را صفا می‌دهد و انسان را در مسیر کمال قرار می‌دهد.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در دنیای امروز که دشمن ارزش‌های جمهوری اسلامی را هدف قرار داده است، تلاش در زمینه فرهنگ نمونه‌ای از جهاد است؛ جهاد مصادیق مختلفی دارد و در هر زمان به یک شکل بروز پیدا می‌کند و امروز نیز رساندن پیام انقلاب و دین از طریق نغمه و سرود یک جهاد محسوب می‌شود.

وی در خطاب به هنرمندان سرود اظهار کرد: حنجره‌های شما در خدمت ارزش‌های الهی و دینی قرار گرفته است؛ فناوری‌های پیشرفته با فرهنگ غربی مانند یک سیل بنیان کن است که معنویت و ارزش‌ها در برابر این سیل قرار دارد و مقاومت در برابر آن هنرمندی بسیاری می‌خواهد و باید در این راه ثابت قدم باشیم.

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فرهنگ اهل بیت همواره رویش‌های بسیاری دارد و باید برای اینکه خودمان نجات پیدا کنیم، در مسیر اهل بیت قرار بگیریم.

انتهای پیام انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینم از طرز تهیه آش گوشت + فیلم