بررسی مشکلات تفت و میبد در نشست نماینده مجلس با وزرا و معاونان


بررسی مشکلات تفت و میبد در نشست نماینده مجلس با وزرا و معاونان

یزد - ایرنا - نماینده میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی، نتیجه دیدارها و نشست‌های خود با مقامات عالی وزارتخانه‌ها به منظور بررسی و رفع مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه خود را تشریح کرد.

کمال دهقانی فیروزآبادی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در دیداری به همراه فرماندار میبد با بیژن زنگنه، وزیر نفت، درخواست‌هایی به منظور کمک به زیرساخت‌های ورزشی و عمرانی شهرستان‌های تفت و میبد از محل اعتبارات وزارت نفت مطرح شد که با موافقت و دستور مساعد وزیر همراه شد.

وی به نشست با حسن منتظر تربتی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران اشاره کرد و گفت: در این نشست مشکلات گازرسانی به دهستان شیرکوه تفت (ده بالا و طزرجان) بررسی شد و درخواست شد تا اجرای این پروژه تسریع شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان افزود: همچنین موضوع گاز رسانی به روستاهای باقی مانده شهرستان‌های میبد و تفت پیگیری و تصمیماتی به منظور گازرسانی به اردوگاه آموزش و پرورش بنستان میبد گرفته شد.

دهقانی فیروزآبادی اضافه کرد: در دیداری با علی اصغر کاراندیش، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز مسائل و مشکلات حوزه‌های فرهنگی و هنری شهرستان‌های تفت و میبد بررسی شد.

وی ادامه داد: در این نشست که رؤسای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های تفت و میبد هم حضور داشتند، در زمینه حمایت از انجمن‌های فرهنگی و هنری، تجلیل از هنرمندان و فرهیختگان و رفع مشکلات سینما با دستور معاون وزیر، جذب اعتبار صورت گرفت.

رئیس فراکسیون مناطق آزاد تجاری و اقتصادی و ویژه اقتصادی با اشاره به دیدار با خداداد غریب پور، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) اظهار داشت: در این نشست با حضور فرماندار میبد، معاون وزیر دستور اختصاص بیش از پنج میلیارد تومان دیگر به پروژه جاده ندوشن - ورزنه را داد.

به گفته دهقانی فیروزآبادی، پیرو این دیدار، نشستی هم با مهران کفاش و امیرمحمود غفاری معاون پارلمانی و معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت راه و شهرسازی صورت گرفت و دستور اقدام فوری به منظور بستن تفاهم نامه مشترک بین وزارت راه و شهرسازی و ایمیدرو برای تکمیل و نهایی کردن پروژه جاده ندوشن - ورزنه صادر شد.

نماینده تفت و میبد همچنین به پیگیری انجام گام نهایی رفع مشکل آب شهرستان تفت از سازمان برنامه و بودجه کشور اشاره و اظهار امیدواری کرد تا در روزهای آینده، اتفاق مبارکی در این زمینه صورت گیرد.

دهقانی افزود: در نشست با محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور همچنین به عنوان رئیس مجمع نمایندگان یزد در زمینه تأمین آب استان و تخصیص اعتبارات عمرانی صحبت کرده و درخواست‌هایی ارائه دادم.

وی دیدار و نشست با مقامات عالی وزارت خانه‌ها را امری در راستای تسریع امور و رفع مشکلات خواند و گفت: از موقعیت تعطیلی مجلس استفاده شد تا برخی از مسائل و مشکلات شهرستان‌های تفت و میبد و حتی استان یزد در نشست با وزرا و معاونین وزیر بررسی شود تا در راستای رفع آن گام برداشت.

۱۹۶۸/ ۶۱۹۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ 10 فروردین + فیلم