دختران والیبالیست استان چهارمحال وبختیاری در مسابقات کشوری گل کاشتند


دختران والیبالیست استان چهارمحال وبختیاری در مسابقات کشوری گل کاشتند

دختران نوجوان والیبالیست استان چهارمحال وبختیاری با یک بازی تماشایی مقابل تیم کرمانشاه به مرحله نیمه نهایی مسابقات دسته دوم کشور صعود کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی ورزش وجوانان استان ، مسابقات والیبال دسته دوم کشور ۱۴ تا ۲۱ تیرماه در سمنان در حال برگزاری است و تیم چهارمحال وبختیاری با دو برد مقابل تیم های کرمانشاه و همدان و یک باخت مقابل تیم قزوین به مرحله بعدی این رقابت ها راه یافت.
دختران والیبالیست استان در دیدار مقابل کرمانشاه درحالی که با نتیجه ۲ بر صفر از حریف خود عقب بودند با یک بازگشت فوق العاده با نتیجه ۳ بر ۲ نتیجه این رقابت را به نفع خود تمام کردند.
تیم چهارمحال وبختیاری در مرحله نیم نهایی با تیم میزبان دیدار خواهد داشت.
نماینده استان در این رقابت ها با ۱۶ بازیکن با اسامی؛ غزل ریاحی، زهرا رحیمی، آسیه رحیمی، نگار بهرامی، نگین احمدزاده، فاطمه صابری، ماهرخ شجاعی، فاطمه رضوان، مهشید موسویان، آیدا رحیمی، فاطمه عالی پور، زهرا باقری، مرضیه پهلوان دوست، مینا کربلایی، فاطمه کریمی و زهرا کاظمی حضور دارد.
گفتنی است، سمیه فتاحی ، ربابه رضایی و خدیجه رفیعی به ترتیب به عنوان مربی، کمک مربی و سرپرست تیم استان را دراین رقابت ها همراهی می کنند.

46

کد خبر 1278637

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...