راهپیمایی مدافعان حریم خانواده در خلخال برگزار شد


راهپیمایی مدافعان حریم خانواده در خلخال برگزار شد

اردبیل_ایرنا _ بمناسبت گرامیداشت سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و همزمان با 21 تیر ماه سالروز ملی عفاف و حجاب، پیاده روی مدافعان حریم خانواده روز پنجشنبه در خلخال برگزار شد.

به گزارش ایرنا، شرکت کنندگان در این مراسم با دادن شعارهایی همچون جانم فدای رهبر، چادر حجاب برتر در وصف حجاب و عفاف به عنوان وسیله ای برای مصونیت زن در مقابل آسیب های اجتماعی تهدید کننده زنان از میدان آزادی شهر تا پارک ارم را پیاده روی کرده و در این محل تجمع و خواستار حفظ حریم خانواده با حفظ حجاب از سوی بانوان جامعه شدند.

حجت الاسلام جعفر توحیدی، نماینده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال در این مراسم از چادربه عنوان برترین حجاب اسلامی مورد تاکید قرآن کریم یاد کرد و گفت: چادر لباس اصیل ایرانی و موجب افتخار زنان این سرزمین کهن است.

وی اظهار داشت: طرح حجاب اسلامی و یا غیر اسلامی و رواج آن در جامعه کاری طراحی شده از سوی دشمنان ملت و نظام اسلامی در شکسته شدن حریم خانواده و رواج بد حجابی در بین بانوان جامعه است که باید مراقب این گونه رفتارهای دشمن که ناشی از تلاش های تهاجم فرهنگی است، باشیم.

او گفت: حجاب سرچشمه کمال زن و چادر نیز برترین حجاب، نشان ملی ایرانیان و عامل تضمین کننده سلامت جامعه زنان و مصونیت آنها در برابر حیله‌های شیطانی دشمن و تهاجم فرهنگی بیگانه است.

راهپیمایی سالروز ملی عفاف و حجاب خلخال با تجمع مدافعان حریم خانواده در پارک ارم این شهر و قرائت بیانیه سالروز ملی عفاف و حجاب کشور بکار خود پایان داد.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

۷۱۱۹/‏۶۰۱۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !