اردبیلی‌ها به سیل‌زدگان کتاب هدیه دادند


اردبیلی‌ها به سیل‌زدگان کتاب هدیه دادند

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از جمع‌آوری 983 جلد کتاب برای اهدا به سیل‌زدگان در طرح ملی با مهر تا مهر در این استان خبر داد.

رامین معبودی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کار در قالب طرح ملی با مهر تا مهر برگزار و کتاب‌های متنوعی جمع‌آوری شد.

وی با بیان اینکه در این طرح مردم نوع‌دوست با مراجعه به کتابفروشی‌ها، کتاب‌های مدنظر را خریداری و برای اهدا به سیل‌زدگان در اختیار جمعیت هلال احمر قرار می‌دهند، اظهار داشت: در این طرح ملی نهادها و دستگاه‌های مختلفی از جمله اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کتابخانه‌های عمومی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مشارکت کردند.

معبودی با اشاره به اینکه این تعداد کتاب در مرحله اول توسط مردم استان تهیه و به جمعیت هلال احمر استان اهدا شده، افزود: این طرح ملی تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت و مردم فرهنگ دوست، خیر و نهادهای مختلف مردمی و عمومی می‌توانند در این طرح مشارکت کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در مرحله اول علاوه بر کتاب‌های اهدایی، ۲۸۵ قلم لوازم‌التحریر هم به جمعیت هلال احمر استان اهدا و این اقلام برای توزیع به سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور ارسال شد.‌

۶۰۱۸/‏۶۰۱۶

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه