چگونه با هواپیما سفری بدون دردسر داشته باشیم؟


چگونه با هواپیما سفری بدون دردسر داشته باشیم؟

سفر بدون دردسر با هواپیما - کوله پشتی: رسیدن می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد، اما مشکلاتی که در مسیر خواهید داشت مانند: صف‌های طولانی، پروزا‌های با تاخیر، صندلی‌های نامناسب، گریه‌ی نوزادان، غذای بد هواپیما و... می‌تواند آزار دهنده باشد. شما به عنوان مسافر چه کار‌هایی می‌توانید انجام دهید تا دردسر و آزار سفر‌های هوایی کمتر شود؟

سفر بدون دردسر با هواپیما - کوله پشتی: رسیدن می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد، اما مشکلاتی که در مسیر خواهید داشت مانند: صف‌های طولانی، پروزا‌های با تاخیر، صندلی‌های نامناسب، گریه‌ی نوزادان، غذای بد هواپیما و ... می‌تواند آزار دهنده باشد. شما به عنوان مسافر چه کار‌هایی می‌توانید انجام دهید تا دردسر و آزار سفر‌های هوایی کمتر شود؟
چگونه با هواپیما سفری بدون دردسر داشته باشیم؟
۱. با کوله پشتی، سبک بار و کم هزینه سفر کنید
ممکن است ساعت‌ها برای آمدن چمدان در ریل منتظر بمانید و در نهایت ببیند که چمدان شما جزء آخرینهاست. اگر سفری چند روزه به جایی دارید بهتر است بجای حمل چمدان، از یک کوله پشتی استفاده کنید. در این صورت دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌ی اضافی و یا صرف کردن زمان زیاد برای تحویل چمدان نخواهید داشت، زیرا می‌توانید کوله پشتی را به داخل هواپیما برده و بالای سر خود قرار دهید.
چگونه با هواپیما سفری بدون دردسر داشته باشیم؟۲. به موقع و سر وقت به فرودگاه بروید
برای اینکه از استرس و نگرانی‌های خود بکاهید، بهتر است زمانی زودتر به فرودگاه بروید. ممکن است جای پارک پیدا نکنید، صف مربوط به خطوط امنیتی طولانی باشد، بار شما دچار مشکل باشد، با مسیر‌های رفت و آمدی در فرودگاه آشنا نباشید و خیلی چیز‌های دیگر. پس برای انجام بهتر کار‌ها بهتر است زودتر به فرودگاه بروید.
چگونه با هواپیما سفری بدون دردسر داشته باشیم؟۳. رعایت نکات بهداشتی شخصی و محیطی
هیچ چیزی آزار دهنده‌تر و ترسناک‌تر از این نیست که بخواهید یک فضای کوچک را با فردی بیمار به اشتراک بگذارید. متاسفانه در پروزا‌های که مسافران کامل باشند به هیچ وجه امکان جا به جایی وجود ندارد، اما اگر صندلی خالی در کابین موجود است از خدمه‌ی پرواز درخواست جا به جایی داشته باشید در غیر این صورت از ماسک برای حفاظت از خود استفاده کنید.
چگونه با هواپیما سفری بدون دردسر داشته باشیم؟۴. روش‌های بهتر برای خواب راحتر پیدا کنید
اگر می‌خواهید زمانی را که در هواپیما هستید را به راحتی بگذارانید، یک هدفون تهیه کرده و در گوش بگذارید و یک چشم بند ببندید و به راحتی زمانی را استراحت کنید. برای بهبود بخشیدن به خواب خود می‌توانید از بالش‌های گردنی هم استفاده کنید.
چگونه با هواپیما سفری بدون دردسر داشته باشیم؟۵. خوب باشید و لبخند بزنید
بهتر است با این قضیه روبرو شوید که سفر هوایی با تمام مزایایی که دارد، دردسر‌های خاص خود را نیز دارد. شما نمی‌توانید از تمامی آن‌ها اجتناب کنید. اما بهتر است نسبت به تمامی موضوع‌ها نگرش و دید مثبتی داشته باشید، سعی کنید خونسردی خود را حفظ کرده و لبخند را بر روی لب‌ها حفظ کنید.
مترجم:سحر مردانه | منبع: www.thealternativedaily.com
چگونه با هواپیما سفری بدون دردسر داشته باشیم؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی