رسمی: کنسول نینتندو سوئیچ لایت معرفی شد


رسمی: کنسول نینتندو سوئیچ لایت معرفی شد

پس چندین ماه شایعه مختلف درباره عرضه نسخه جدید از نینتندو سوئیچ و سکوت شرکت نینتندو در این مورد، بالاخره شاهد معرفی کنسول نینتندو سوئیچ لایت هستیم. شیگرو میاموتو، طراح نینتندو از آینده‌ی کلود گیمینگ می‌گوید نینتندو سوئیچ لایت یک نسخه دستی از این کنسول محبوب محسوب می‌شود که به تلویزیون متصل نمی‌شود. این موضوع همچنین به این ختم می‌شود که...

پس چندین ماه شایعه مختلف درباره عرضه نسخه جدید از نینتندو سوئیچ و سکوت شرکت نینتندو در این مورد، بالاخره شاهد معرفی کنسول نینتندو سوئیچ لایت هستیم.

نینتندو سوئیچ لایت یک نسخه دستی از این کنسول محبوب محسوب می‌شود که به تلویزیون متصل نمی‌شود. این موضوع همچنین به این ختم می‌شود که جوی‌کان‌های نینتندو لایت از کنسول جدا نمی‌شوند. از این رو اگر بخواهید که یک بازی که بر موشن کنترل متکی است را بازی کنید، باید جوی کان‌ها را جداگانه خریداری کرد.

همچنین شاهد این هستیم که یک سری تغییر در خود کنسول نیز داده شده است. کلیدهای مربوط به جهت، بالاخره با یک استیک عوض شده است. از طرف دیگر سنسورهای حرکتی IR جوی‌کان‌ها به صورت کامل حذف شده‌اند. خود کنسول نیز سبک‌تر و کوچک‌تر از نسخه استاندارد نینتندو سوئیچ است که ان را برای حمل کردن مناسب می‌کند. همچنین میزان عمر باطری کنسول نینتندو سوئیچ لایت از 3 به 7 ساعت افزایش یافته است.

تریلر معرفی نینتندو سوئیچ لایت:

کنسول نینتندو سوئیچ لایت در تاریخ 20 سپتامبر (۲۹ شهریور) تنها با قیمت 199 دلار در سراسر جهان در دسترس خواهد بود. این کنسول دستی در سه رنگ زرد، خاکستری و فیروزه عرضه می‌شود. این کنسول جدید می‌تواند انتخاب مناسبی برای طرفداران بازی‌های شرکت نینتندو باشد.

رسمی: کنسول نینتندو سوئیچ لایت معرفی شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس