وداع همرزمان با فرمانده


وداع همرزمان با فرمانده

بندرعباس- ایرنا- همرزمان ستوان یکم شهید حجت الله دشتبانی فرمانده ایستگاه بازرسی شهید چغازردی میناب با پیکر این شهید والامقام وداع کردند.

مراسم تشییع پیکر این شهید والا مقام امروز پنجشنبه با حضور مسوولان، خانواده‌های شهدا، اقشار مختلف مردم و همچنین همرزمان وهمکاران وی از مقابل ستاد فرماندهی انتظامی هرمزگان برگزارشد.

سروان شهید حجت الله دشتبانی که فرمانده ایستگاه بازرسی چغازردی میناب بود، شامگاه سه شنبه در درگیری نیروی انتظامی با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر به شهادت رسید و ۵۰۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان دراین مراسم گفت: شامگاه سه شنبه عوامل گشت تلفیقی انتظامی شهرستان میناب با اقدام اطلاعاتی و شگردهای پلیسی از تصمیم قاچاقچیان مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر مطلع شدند و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سردار عزیزالله ملکی افزود: مأموران هنگام گشت زنی در جاده‌های خاکی اطراف ایستگاه بازرسی چغازردی خودروی قاچاقچیان را مشاهده کردند و با قاچاقچیان مسلح درگیر شدند.

به گفته رئیس پلیس استان در این درگیری قاچاقچیان عرصه را بر خود تنگ دیده و به سمت مأموران شلیک کردند و پس از طی مسافتی با به آتش کشیدن خودرو حامل مواد مخدر قصد فرار داشتند که با سرعت عمل مأموران، ۴ نفر از متهمان دستگیر شدند.

سردار ملکی ادامه داد: در پاکسازی از محل ۵۰۰ کیلوگرم تریاک که مقداری از آن در آتش سوخته است کشف و یک دستگاه خودرو دیگر متعلق به قاچاقچیان نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: در این درگیری ستوان یکم "حجت الله دشتبانی" بر اثر اصابت گلوله و شدت جراحات به شهادت رسید و ستوان دوم "صفدر سالاری" مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

وی یادآور شد: تحقیقات در این باره به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار دارد.

۲۰۹۴/‏۶۰۴۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان