تشکیل ستاد انتخابات در همه استان‌ها


تشکیل ستاد انتخابات در همه استان‌ها

معاون سیاسی وزیر کشور: ستاد انتخابات تشکیل شده است و معاونان سیاسی استانداران، روسای ستاد هستند

تشکیل ستاد انتخابات در همه استان‌هابه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، جمال عرف در سومین روز از همایش سراسری فرمانداران که هم اکنون با حضور اسحاق جهانگیری در حال برگزاری است، افزود: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ احکام اعضای ستاد انتخابات کشور، صادر و عملا وزارت کشور از آن تاریخ وارد تقویم ستاد انتخابات کشور شد که با حضور تعدادی از معاونان و سایر مراکز در سراسر کشور در همه استان‌ها ستاد انتخابات تشکیل شده است و استانداران نیز احکام را صادر کردند.

وی با بیان این که هدف از برگزاری این همایش، ایجاد وحدت رویه، هم افزایی و شناسایی نقاط قوت و ضعف بود، گفت: در روز اول این همایش نیز ۹ کمیسیون سیاسی، اجتماعی و حقوقی، اطلاع رسانی و ... تشکیل شده است و به شکل کارشناسی دقیق، مسائل را بررسی کردند.

عرف افزود: اکنون گفتگو‌ها را از وزارت کشور آغاز کردیم و ان شاء الله این را به جامعه منتقل می‌کنیم تا برخی از ابهامات رفع شود.

وی گفت: این نخستین همایش ما در سال جاری است و پس از این نیز جلسات منطقه‌ای برگزار می‌کنیم و جهت گیری ما نیز این چهار رکن مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت است تا محقق شود.

معاون سیاسی وزیر کشور افزود: در دو رکن سلامت و امنیت وظیفه ذاتی داریم و حوزه مشارکت و رقابت نیز اقتضا می‌کند که مشارکت پرشوری داشته باشیم؛ چون بخشی از تهدید‌ها را این مشارکت پرشور پاسخ خواهد داد.

عرف گفت: بدون مشارکت پرشور، رقابت جدی معنا نخواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج